Virginia. Skrevet 17. juli 2014 #51 Skrevet 17. juli 2014 Heeeeelt feil! Småfeit (på bedringens vei, da), blond og ikke i det hele tatt glad i klær... Og har spart panneluggen lang nå, for jeg syns jeg ble ekstra småfeit med lugg! (Men den hadde nok ikke hele skylda.) Haha . Karisma er jeg overbevist om at du har uansett hvordan du ellers ser ut Pashla . Men ellers burde jeg ha skjønt at jeg allerede hadde brukt opp dagens lucky wild guess med Mamman til nurket .
Virginia. Skrevet 17. juli 2014 #53 Skrevet 17. juli 2014 Captain Hindsight: Rufsete brunt hår, høy, slank. Jeg er lav. Rund. Blondt hår. MEN DET ER RUFSETE! YAAAAY!!! Når jeg leser nicket ditt ser jeg alltid for meg en elegant og pen frue. Yaaay, haha, treff nummer to i dag . Og takk. Får høre i blant at jeg beveger meg elegant...
Virginia. Skrevet 17. juli 2014 #54 Skrevet 17. juli 2014 Hei jenter Ok... Haha. Er det en skjult symbolikk her ?
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2014 #55 Skrevet 17. juli 2014 Hei jenter Ok... Haha. Er det en skjult symbolikk her ? Hmmm, kinky!
Urwa Skrevet 17. juli 2014 #56 Skrevet 17. juli 2014 Sug lut har en rocka stil😎 Elsker livet er blond og snill☺️ Pashla og pashlingene er søt med mange søte små barn😋 Mammatilnurket er i pen brunette😃 Tyrkiskpepper er tyrkisk😉 Isbenfruen er en forfatter😁 Capteinhindsight er veldig streng. Humlemamma er surrete😜 det var de jeg husket i farten...
SnekkerPelle Skrevet 17. juli 2014 #57 Skrevet 17. juli 2014 Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker. Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller. Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden. Herregud, dere er så mange!
SnekkerPelle Skrevet 17. juli 2014 #58 Skrevet 17. juli 2014 Hei jenter Ok... Haha. Er det en skjult symbolikk her ? Neeeei! Ikke før du sa det
Gjest Antarctica Skrevet 17. juli 2014 #59 Skrevet 17. juli 2014 Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker. Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller. Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden. Herregud, dere er så mange! Bisarrt nok ser jeg myyyyye snillere ut enn jeg er! Mange har fått seg en overraskelse der... Du, derimot, ser bare kvikk og handy ut, med snekkerbukser og bustete, lyst hår. Og alltid i aktivitet.
Virginia. Skrevet 17. juli 2014 #60 Skrevet 17. juli 2014 Hei jenter Ok... Haha. Er det en skjult symbolikk her ? Neeeei! Ikke før du sa det Hahaha
CaptainHindsight Skrevet 17. juli 2014 #61 Skrevet 17. juli 2014 Jeg burde vel prøve på ordentlig da: Catlady: Vakker, med et veldig snilt ansikt. Iiiiik: Ser for meg at hun er veldig pen, med et veldig åpent ansikt. Derfor er overraskelsen stor når man innser at hun er ei dame med bein i nesa MammaentilNurket: Lav og søt, ser yngre ut enn hun er, selv om hun liker bestemor-tilbehør Pashla: Streng, litt læreraktig, men på en positiv måte. sug lut: Forestiller meg at hun ser AKKURAT ut som kunstlæreren jeg engang hadde. Bare krassere Tyrkisk pepper: Eksotisk og pen, med laaaaangt mørkt hår. Snekkerpelle: Sånn sexy-butch. Eller er det en mann? :SElsker Livet: Søt, lita, og sikkert en av dem som er VIRKELIG søte om de blir sinte Ser for meg stamping i gulvet med bittesmå føtter. Haha Miip you!: Kjempepen, rocka, tøff, men med et hjerte av gull. MrsRogaland: Hun er nydelig, det vet jeg allerede. Ibsenfrue: Elegant dame som gjerne bruker kåper. Papegøyeblomst: Rocka, alternativ og veldig, veldig kul. MissMarple: Forestiller meg at hun ser veldig "trygg" ut. På en fin måte. Moota: Sprudlende, søt og smårar. Tired Mama: Som profilbildet. Selv om jeg så henne i virkeligheten så ville jeg fremdeles sagt det samme. Humlemamma: Smårund og blid. Den perfekte mor: Cougar med en muskuløs lekkerbisken i hver arm. (Og ikke ødelegg illusjonen, takk!)catchbaby: Bitte-bittelita, med blondt hår. Kjempesøt, av typen man vil løfte på. Eventuelt en som driver å hiver babyen rundt og sier "CATCH!" Sint naken biltyv: Tøff og streng. Sikkert mye penere enn hva profilbildet antyder Miryks: Tøff og typete, litt rund i kantene, men veldig pen. Mamma_Bergen: Søt dame gjemt bak en paraply... Hehe, neida. Joda. Neida. PrinsesseHengepupp: Eeeeh... Ser bare for meg pupper jeg... Stjerna: Ser for meg som babyen på bildet, bare med leppestift og langt hår. Litt skummelt, egentlig. Gravidzilla: Ser for meg en digert, stampende monster, lik den i Braindead. Sorry... Puuuuh...
CaptainHindsight Skrevet 17. juli 2014 #62 Skrevet 17. juli 2014 Sug lut har en rocka stil Elsker livet er blond og snill☺ Pashla og pashlingene er søt med mange søte små barn Mammatilnurket er i pen brunette Tyrkiskpepper er tyrkisk Isbenfruen er en forfatter Capteinhindsight er veldig streng. Humlemamma er surrete det var de jeg husket i farten... Hihi. Jeg er vel den minst strenge du kan tenke deg, men takk for tilliten
SnekkerPelle Skrevet 18. juli 2014 #63 Skrevet 18. juli 2014 Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker. Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller. Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden. Herregud, dere er så mange! Bisarrt nok ser jeg myyyyye snillere ut enn jeg er! Mange har fått seg en overraskelse der... Du, derimot, ser bare kvikk og handy ut, med snekkerbukser og bustete, lyst hår. Og alltid i aktivitet. HAHA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå