Gå til innhold

Hvordan tror dere nickene ser ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeeelt feil!

Småfeit (på bedringens vei, da), blond og ikke i det hele tatt glad i klær... Og har spart panneluggen lang nå, for jeg syns jeg ble ekstra småfeit med lugg! (Men den hadde nok ikke hele skylda.)

 

Haha ;).

Karisma er jeg overbevist om at du har uansett hvordan du ellers ser ut Pashla :).

 

Men ellers burde jeg ha skjønt at jeg allerede hadde brukt opp dagens lucky wild guess med Mamman til nurket ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

Captain Hindsight: Rufsete brunt hår, høy, slank.

 

 

 

Jeg er lav. Rund. Blondt hår.

MEN DET ER RUFSETE! YAAAAY!!!

 

Når jeg leser nicket ditt ser jeg alltid for meg en elegant og pen frue. 

 

 

Yaaay, haha, treff nummer to i dag ;).

 

Og takk. Får høre i blant at jeg beveger meg elegant... :)

Skrevet

Hei jenter

 

Ok... Haha.

Er det en skjult symbolikk her ;)?

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Hei jenter

Ok... Haha.

Er det en skjult symbolikk her ;)?

Hmmm, kinky!

Skrevet

Sug lut har en rocka stil😎 Elsker livet er blond og snill☺️ Pashla og pashlingene er søt med mange søte små barn😋 Mammatilnurket er i pen brunette😃 Tyrkiskpepper er tyrkisk😉 Isbenfruen er en forfatter😁 Capteinhindsight er veldig streng. Humlemamma er surrete😜 det var de jeg husket i farten...

Skrevet

Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker.

Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller.

Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar

FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden.

 

Herregud, dere er så mange!

Skrevet

 

 

Hei jenter

Ok... Haha.

Er det en skjult symbolikk her ;)?

Neeeei! Ikke før du sa det

Gjest Antarctica
Skrevet

Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker.

Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller.

Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar

FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden.

 

Herregud, dere er så mange!

Bisarrt nok ser jeg myyyyye snillere ut enn jeg er! Mange har fått seg en overraskelse der...

 

Du, derimot, ser bare kvikk og handy ut, med snekkerbukser og bustete, lyst hår. Og alltid i aktivitet.

Skrevet

 

 

Hei jenter

Ok... Haha.

Er det en skjult symbolikk her ;)?

Neeeei! Ikke før du sa det

 

 

Hahaha :fnise:

Skrevet

Jeg burde vel prøve på ordentlig da:

 

Catlady: Vakker, med et veldig snilt ansikt.

Iiiiik: Ser for meg at hun er veldig pen, med et veldig åpent ansikt. Derfor er overraskelsen stor når man innser at hun er ei dame med bein i nesa ;)

MammaentilNurket: Lav og søt, ser yngre ut enn hun er, selv om hun liker bestemor-tilbehør ;)
Pashla: Streng, litt læreraktig, men på en positiv måte.

sug lut: Forestiller meg at hun ser AKKURAT ut som kunstlæreren jeg engang hadde. Bare krassere ;)
Tyrkisk pepper: Eksotisk og pen, med laaaaangt mørkt hår.

Snekkerpelle: Sånn sexy-butch. Eller er det en mann? :S
Elsker Livet: Søt, lita, og sikkert en av dem som er VIRKELIG søte om de blir sinte ;) Ser for meg stamping i gulvet med bittesmå føtter. Haha

Miip you!: Kjempepen, rocka, tøff, men med et hjerte av gull.

MrsRogaland: Hun er nydelig, det vet jeg allerede.

Ibsenfrue: Elegant dame som gjerne bruker kåper.

Papegøyeblomst: Rocka, alternativ og veldig, veldig kul.

MissMarple: Forestiller meg at hun ser veldig "trygg" ut. På en fin måte.

Moota: Sprudlende, søt og smårar.

Tired Mama: Som profilbildet. Selv om jeg så henne i virkeligheten så ville jeg fremdeles sagt det samme.

Humlemamma: Smårund og blid. 

Den perfekte mor: Cougar med en muskuløs lekkerbisken i hver arm. (Og ikke ødelegg illusjonen, takk!)
catchbaby: Bitte-bittelita, med blondt hår. Kjempesøt, av typen man vil løfte på. Eventuelt en som driver å hiver babyen rundt og sier "CATCH!" 

Sint naken biltyv: Tøff og streng. Sikkert mye penere enn hva profilbildet antyder ;)
Miryks: Tøff og typete, litt rund i kantene, men veldig pen.

Mamma_Bergen: Søt dame gjemt bak en paraply... ;) Hehe, neida. Joda. Neida.

PrinsesseHengepupp: Eeeeh... Ser bare for meg pupper jeg...

Stjerna: Ser for meg som babyen på bildet, bare med leppestift og langt hår. Litt skummelt, egentlig.

Gravidzilla: Ser for meg en digert, stampende monster, lik den i Braindead. Sorry...

 

Puuuuh... 

Skrevet

Sug lut har en rocka stil Elsker livet er blond og snill☺ Pashla og pashlingene er søt med mange søte små barn Mammatilnurket er i pen brunette Tyrkiskpepper er tyrkisk Isbenfruen er en forfatter Capteinhindsight er veldig streng. Humlemamma er surrete det var de jeg husket i farten...

 

Hihi. Jeg er vel den minst strenge du kan tenke deg, men takk for tilliten :)

Skrevet

 

Pashla(?) : mørk, høy, mystisk og markert nese. Ser litt streng ut, dog vakker.

Sug: lita dame med sans for flagrende klær og grønne crocs. Briller.

Nurket: langt mørkt hår, feminin og smårar

FruÅste: kviser, lang og hengslete.Lite å finne på i fritiden.

 

Herregud, dere er så mange!

Bisarrt nok ser jeg myyyyye snillere ut enn jeg er! Mange har fått seg en overraskelse der...

 

Du, derimot, ser bare kvikk og handy ut, med snekkerbukser og bustete, lyst hår. Og alltid i aktivitet.

 

HAHA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...