Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Når man er gravid skal man unngå enkelte typer mat som kan inneholde den smitten.Årsaken er at dersom man blir smittet som gravid, er sjansen stor for at det vil skade fosteret.Men dersom man blir smittet hvor lang tid tar det før man blir frisk igjen, og dersom man er smittet før barnet i mager får næring fra mor, er det da skadelig?Jeg er ikke smittet, men sitter å tenker, som prøver, bør jeg leve etter kostholdsrådene for gravide? Anonymous poster hash: 33ddd...e7a
Hjertefru Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Tror det er best å leve som normalt jeg når man er prøver. Har selv hatt prøveperioder på opptil 4 år, så mulig svaret mitt er litt preget av det. Tøft nok å være langvarig prøver om en ikke må leve som om en var gravid hele tiden også ....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Som prøver levde jeg akkurat som før. Å som jeg er gravid følger jeg rådene som er gitt gravide. Er veldig mange som fortsetter å spise spekemat ol som salamiolg skjønner virkelig ikke at noen kan ta risken. Risikerer fosterets liv Anonymous poster hash: ef673...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå