Gå til innhold

Dere snusere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye snuser dere Ila en dag? Hvor lenge har dere en boks snus?

Anonymous poster hash: 48e19...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ca 1 - 1,5 boks per dag

Anonymous poster hash: 6d448...0fb

Skrevet

jeg både røyker og snuser, tar kanskje 4-5 per dag, og røyker 10-12 røyk.

Anonymous poster hash: 49534...378
Skrevet

Snuser vel i snitt ca. femten snus hver dag. Det kommer litt an på hva jeg gjør den dagen. Jobber som journalist, så før deadline, eller generelt når jeg jobber iherdig med saker, kan jeg glatt snuse en hel boks den dagen. På fridager der jeg er mye med familie, trener/går tur eller holder meg opptatt, kan jeg snuse maks ti den dagen. Takler ikke å sitte stille uten snusen min! ;)

Anonymous poster hash: 16425...040
Skrevet

På en vanlig dag så ca fire snus, under eksamen og lignende en del mer. Har vel en boks ifra fire dager til en uke.

Anonymous poster hash: 3a6b6...6e5
Skrevet

På en vanlig dag så ca fire snus, under eksamen og lignende en del mer. Har vel en boks ifra fire dager til en uke. Anonymous poster hash: 3a6b6...6e5

Da er du flink, slik klarte jeg meg da jeg begynte med snusingen! Men i mine studentdager eskalerte det myyye, så nå går det opp i mot 1 boks om dagen, ikke bra :(

Anonymous poster hash: 48e19...9de

• 2 uker senere...
Skrevet

Røyka ca 35 om dagen og snusa ca 10 om dagen før positiv test, nå ca 20 røyk men nesten 1 boks snus om dagen. Prøver å redusere mer på røyken, men helt slutt klarer jeg nok ikke... Komme meg ned i rundt 10 tenker jeg!

Skrevet

Røyka ca 35 om dagen og snusa ca 10 om dagen før positiv test, nå ca 20 røyk men nesten 1 boks snus om dagen. Prøver å redusere mer på røyken, men helt slutt klarer jeg nok ikke... Komme meg ned i rundt 10 tenker jeg!

Du skriver at du er gravid og røyker 20 om dagen OG snuser 1 boks om dagen???

Anonymous poster hash: 70837...35c

Skrevet

Har kutta ned fra 35 om dagen til ca 20, og skal prøve å kutte mer, men klarer nok ikke blo helt røykfri...

Skrevet

Har kutta ned fra 35 om dagen til ca 20, og skal prøve å kutte mer, men klarer nok ikke blo helt røykfri...

Er du klar over hvor hinsides drøyt det er?

Null kred for å ha kuttet ned, det er fortsatt overdrevent høyt forbruk av røyk/snus! Her legger du ut kommentar med nick, hvor det ser ut som om du er født i -97.. Vel, mine fordommer ang unge mødre slår full alarm!

Skrevet

Jeg tror fluffyen er en falsk tulleprofil for å skape litt action her inne

Anonymous poster hash: b0eba...b89

Skrevet

nesten en boks om dagen, har snus hele tiden. Bare bytter den..

Anonymous poster hash: a821c...5fb
Skrevet

Stemmer at jeg er født i 97!

Vet at jeg fortsatt røyker mye, og prøver som sagt å redusere mer! Håper å komme ned i rundt 10...

Skrevet (endret)

Tja, snuser stort sett hele tiden jeg ikke røyker... Klarer meg ikke uten!

Ei i klassen min snuser to bokser hver dag...!

Endret av Fluffy97
Skrevet

Okei, jeg vet jeg er naiv. Trodde dessverre på deg et øyeblikk. Av og til glemmer jeg at folk synes det er morsomt å trille bare for å skape action ;)

Skrevet

Okei, jeg vet jeg er naiv. Trodde dessverre på deg et øyeblikk. Av og til glemmer jeg at folk synes det er morsomt å trille bare for å skape action ;)

??

Skrevet

Håper inderlig at barnet ditt er et "uhell". Det å planlegge et barn med så høyt nikotinbruk er dumskap. Snuser selv, men ALDRI vært i nærheten av bruk under graviditet.

Anonymous poster hash: 2a491...e7a

Skrevet

Om ho der Fluffy er ekte blir eg oppriktig lei meg! Babyen blir jo torturert inni magen! Kanskje torturert til døde pga oksygenmangel. :(

Skrevet

En voks varer i to-tre dager.

Anonymous poster hash: 943b6...e8e

Skrevet

Om ho der Fluffy er ekte blir eg oppriktig lei meg! Babyen blir jo torturert inni magen! Kanskje torturert til døde pga oksygenmangel. :(

Torturert?

Nå må du slappe av! Ja, det er ikke bra å røyke som gravid. Men det har viser seg at å være overvektig ved graviditet innebærer like stor risiko som røyking. Blir du like dramatisk når du ser en overvektig gravid?

Anonymous poster hash: dc426...0fe

Skrevet

Torturert?

Nå må du slappe av! Ja, det er ikke bra å røyke som gravid. Men det har viser seg at å være overvektig ved graviditet innebærer like stor risiko som røyking. Blir du like dramatisk når du ser en overvektig gravid?Anonymous poster hash: dc426...0fe

Er det ikkje slik at navlestrengen strammer seg sånn at babyen ikkje får oksygen nok når en røyker?

Eg seie torturert fordi babyen lide i magen uten mulighet til å stoppe det.

Nei, eg tenke ikkje automatisk på det samme når det kjem til overvektige, rett og slett av den grunn at eg nylig har fått høre om det, og røyking er en meir kjent og diskutert. Tenke sjølsagt at det ikkje er bra, men ser på røyking som verre.

Skrevet

Torturert?

Nå må du slappe av! Ja, det er ikke bra å røyke som gravid. Men det har viser seg at å være overvektig ved graviditet innebærer like stor risiko som røyking. Blir du like dramatisk når du ser en overvektig gravid?Anonymous poster hash: dc426...0fe

Er det ikkje slik at navlestrengen strammer seg sånn at babyen ikkje får oksygen nok når en røyker?

Nei, eg tenke ikkje automatisk på det samme når det kjem til overvektige, rett og slett av den grunn at eg nylig har fått høre om det, og røyking er en meir kjent og diskutert. Tenke sjølsagt at det ikkje er bra, men ser på røyking som verre.

Kjære vene hvor gammel er du?

Du ordlegger deg som en på fjorten som leker voksen. Og hvor er det du henter kunnskapen fra? Tuppen og Lilllemor?

Anonymous poster hash: afb24...fa1

Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm av folk som røyker når de har barn, det er det ekleste.. Klarer ikke være rundt røykere selv, så hvorfor noen vil tvinge ungene til å leve med slikt begriper jeg ikke.

Anonymous poster hash: f46fe...bf3
Skrevet

Torturert?

Kjære vene hvor gammel er du?

Du ordlegger deg som en på fjorten som leker voksen. Og hvor er det du henter kunnskapen fra? Tuppen og Lilllemor?

Anonymous poster hash: afb24...fa1

Hehe, saklig :P er ikkje akkurat kjent for å formulere meg bra, men det er ikkje noke du trenge å bekymre deg for :)

Fortell meg kva av kunnskapen som var feil;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...