Gå til innhold

Dere snusere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye snuser dere Ila en dag? Hvor lenge har dere en boks snus?

Anonymous poster hash: 48e19...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ca 1 - 1,5 boks per dag

Anonymous poster hash: 6d448...0fb

Skrevet

jeg både røyker og snuser, tar kanskje 4-5 per dag, og røyker 10-12 røyk.

Anonymous poster hash: 49534...378
Skrevet

Snuser vel i snitt ca. femten snus hver dag. Det kommer litt an på hva jeg gjør den dagen. Jobber som journalist, så før deadline, eller generelt når jeg jobber iherdig med saker, kan jeg glatt snuse en hel boks den dagen. På fridager der jeg er mye med familie, trener/går tur eller holder meg opptatt, kan jeg snuse maks ti den dagen. Takler ikke å sitte stille uten snusen min! ;)

Anonymous poster hash: 16425...040
Skrevet

På en vanlig dag så ca fire snus, under eksamen og lignende en del mer. Har vel en boks ifra fire dager til en uke.

Anonymous poster hash: 3a6b6...6e5
Skrevet

På en vanlig dag så ca fire snus, under eksamen og lignende en del mer. Har vel en boks ifra fire dager til en uke. Anonymous poster hash: 3a6b6...6e5

Da er du flink, slik klarte jeg meg da jeg begynte med snusingen! Men i mine studentdager eskalerte det myyye, så nå går det opp i mot 1 boks om dagen, ikke bra :(

Anonymous poster hash: 48e19...9de

• 2 uker senere...
Skrevet

Røyka ca 35 om dagen og snusa ca 10 om dagen før positiv test, nå ca 20 røyk men nesten 1 boks snus om dagen. Prøver å redusere mer på røyken, men helt slutt klarer jeg nok ikke... Komme meg ned i rundt 10 tenker jeg!

Skrevet

Røyka ca 35 om dagen og snusa ca 10 om dagen før positiv test, nå ca 20 røyk men nesten 1 boks snus om dagen. Prøver å redusere mer på røyken, men helt slutt klarer jeg nok ikke... Komme meg ned i rundt 10 tenker jeg!

Du skriver at du er gravid og røyker 20 om dagen OG snuser 1 boks om dagen???

Anonymous poster hash: 70837...35c

Skrevet