Gå til innhold

Dere som ikke har bleiebøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det vond lukt av tissebleiene på badet? Kaster dere disse hver dag?

Anonymous poster hash: aafdd...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver ut hver dag. Gjerne fler ganger daglig. Mulig andre merker noe, selv merker jeg ikke noe. Men om det står over natta stinker det! Synes bleiebøttene lukter værre for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 5deea...3ae

Skrevet

Har en søppelbøtte med lokk på badet. Kaster posen annenhver eller hver dag. Bæsjebleier går i en frysepose og så rett ut i søpla. 

Skrevet

Kaster bleiene i bosset på kjøkkenet og den posen blir tømt 1-2 ganger pr dag.

Skrevet

Tømmer bossbøtta på badet når ungane er lagt for kvelden.

Skrevet

Kaster bæsjen i do og bleiene i søppelet. Posen tar vi ut når den er full, ca annenhver hver dag.

Anonymous poster hash: a0124...715

Skrevet

Har små poser som henger på en knagg. Når den er fylt som regel iløpet av en dag byttes den.

Anonymous poster hash: ce9e6...c5f

Skrevet (endret)

Vi kaster bleiene i first price brødposer som vi har liggende ved stellebordet på badet. Posen kastes en til to ganger om dagen. Ingen vond lukt på badet.

Endret av Vera831
Skrevet

Bruker hundeposer og kaster de ut hver dag.

Anonymous poster hash: cb5e5...589

Skrevet

Bruker wastebags og kaster. Blir ikke lukt.

Anonymous poster hash: dc727...123
Skrevet

Har en pose som henger utenfor vinduet.

Skrevet

Fikk en gratis bleiebøtte på barnas hus og den ble aldri brukt. Syntes det var så ekkelt å måtte bruke makt for å trykke den ned og hadde aldri noe savn eller bruk for bleiebøtte.

Kommer ikke til å anskaffe meg det denne gangen heller

Anonymous poster hash: dafb7...de5

Skrevet

Hadde bleiebøtte de første månedene, men refillen var så dyr, så droppa å bruke den. Går ut med søpla 1-2 ganger om dagen, blir ikke lukt. Kaster i søpla på kjøkkenet. Bæsjebleier blir kastet i hundeposer som knyttes hardt.

Anonymous poster hash: 72b42...93c

Skrevet

Har selvfølgelig ikke bleiene i en bøtte på varmekablene på badet, det hadde vel blitt lukt veldig fort...

Tissebleier kaster jeg i søpla på kjøkkenet og den blir jo tømt daglig, bæsjebleier legges i en hundepose, knytes igjen og bæres ut i søpla ute med en gang.

Anonymous poster hash: 95ab7...bca
Skrevet

Vi kaster tissebleiene i søpla på kjøkkenet, den tømmes daglig. Bæsjebleiene legger jeg i plastposer og kaster ut umiddelbart.

Skrevet

Har bøtta stående slik at den ikke står på varmekabler.. hiver likevel ut flere ganger om dagen. Knyter posene og henger på utsiden av døren, så tar jeg meg en tur i søpla innimellom - viktig å ikke ha noe matavfall i de samme posene da..;-)

Anonymous poster hash: fb8f8...8a0

Skrevet

Hadde bleiebøtte sist. dyrt med refill og lei av det grepet for å få bleien nedi. Denne gang bare ei billig søppelbøtte og en rull poser fra kiwi. Luktet foreløpig ikke noe særlig, jenta er 6 uker og ammes, så det holder å tømme hver morgen. Må vel ta hver og en bæsjebleie i pose og kaste med en gang senere, men da blir det jo ikke så ofte bæsjing som nå.

Skrevet

Hvis den står på varmekabel så blir det å lukte. Må tømmes hver dag.

Anonymous poster hash: 6a9b4...2c9

Skrevet

Vi kaster bleiene i first price brødposer som vi har liggende ved stellebordet på badet. Posen kastes en til to ganger om dagen. Ingen vond lukt på badet.

Vi gjør det samme:-) Hvis det er bæsj tar vi brødposen ut med en gang, mens ved kun tiss legger vi bleien oppi brødposen og klemmer posen igjen. Når den er fylt opp med et par tissebleier tar vi den ut, evt gjøres dette etter kveldsstellet.

Anonymous poster hash: 37a8f...27e

Skrevet

Har en pose som henger utenfor vinduet.

???

Spesielt .....

Anonymous poster hash: 6496e...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...