Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Datteren vår er invitert med en venninne på hytta en helg. Det er veldig koslig, men nå i ferien har moren lagt ut en god del reisebilder på FB. Veldig mange av dem involverer alkohol, vin til lunch, øl på en fortauserstaurant, en drink i hotellbaren osv. Det er ikke fyllebilder men det ser ut til at hun drikker ganske mye i ferien. (Dette var hovedsaklig turer uten barn, jenteturer ol) Frem til nå har jeg regnet henne som en fornuftig dame, men jeg kjenner at jeg ikke stoler helt på henne lenger. Hva hadde dere gjort? Latt jenta få reise eller holdt henne hjemme pga bildene? Anonymous poster hash: 51b42...f65 Anonymous poster hash: 426de...6d1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Så du konkluderer da altså at denne moren ikke kan ta vare på barna fordi hun drikker i ferien, og appåtil hovedsakelig på jenteturer uten barn?! Anonymous poster hash: a6b3c...96c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Så hun har en kontinental livsstil når hun er på ferie uten barna.Trodde det var helt normalt, jeg.Så lenge det ikke omhandler fyll og barna hadde jeg ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 35953...3ff
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Hva er problemet så lenge hun ikke er full rundt barna? Jeg skal på jentetur med jobben om noen mnd, og jeg har tenkt å kose meg med både vin og drinker samtlige dager. Midt på dagen, til og med!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Gurimalla altså!!! Ville nok holdt ungen hjemme, tenk på de skadene hun kan lide om hun ser en flaske pils, det er best å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: 96772...9e1
Monica Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Hjelpes, jeg kan gå et år uten å drikke noen verdens ting, men er jeg på jente tur, kjæreste tur. Så drikker vi vin til maten, og drinker på kvelden. Da koser man seg jo virkelig. Betyr jo overhodet ikke at man drikker med barna tilstede.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Jeg vet ikke. Hadde jeg konkludert med noe ville jeg ikke spurt Jeg er ikke avholds selv, men synes likevell det virker litt utrykt å sende ungene til noen som legger ut bilder av at de drikker flere ganger om dagen. Hyttetur er jo også ferie. HI Anonymous poster hash: 426de...6d1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Hjelpes, jeg kan gå et år uten å drikke noen verdens ting, men er jeg på jente tur, kjæreste tur. Så drikker vi vin til maten, og drinker på kvelden. Da koser man seg jo virkelig. Betyr jo overhodet ikke at man drikker med barna tilstede. Men er det det eneste du viser bilder av? Er det virklig vanlig at det er der hele fokuset er når man skal "kose seg"? Anonymous poster hash: 426de...6d1
Gjest marie-s Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Du må også huske på en ting, når man er på slike turer blir det ofte når man setter seg ned at man kommer på kamera også er det jo om å gjøre å legge ut bilder hvor det viser at man har det moro.Og som andre sier: så lenge hun ikke er full sammen med barna er det ikke noe problem.
*Miss Marple* Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Jeg hadde selvsagt latt jenta få reise. Ditt inntrykk av henne IRL er nok mer nøyaktig enn jenteturbilder.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Snakk om lage storm i vannglass. Jeg drikker ikke. Men bestiller den ene drinken etter hverandre uten alkohol. De på Facebook trur jeg er sørpe drita på vær jentetur Du er meget spesiell hi og dømmende! Jentetur uten barn og tur med barn er to forskjellige ting. Anonymous poster hash: ef846...48e
Monica Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Hjelpes, jeg kan gå et år uten å drikke noen verdens ting, men er jeg på jente tur, kjæreste tur. Så drikker vi vin til maten, og drinker på kvelden. Da koser man seg jo virkelig. Betyr jo overhodet ikke at man drikker med barna tilstede. Men er det det eneste du viser bilder av? Er det virklig vanlig at det er der hele fokuset er når man skal "kose seg"? Anonymous poster hash: 426de...6d1 Nei, var på jentetur til Polen for 2 uker siden. Og tror ikke det ble postet bilder av alkohol på facebook, var mer av god mat, flotte bygninger og oss jentene.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Enig med de andre her, bare tull å reagere på dette. Jeg er veldig glad i vin og øl, men sitter da ikke og super på hyttetur med barna. Men hadde ikke forsømt dem om jeg hadde tatt et glass vin på kvelden heller. Alt med måte. Anonymous poster hash: 0ca95...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå