Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 I ferien besøkte vi svigers en halv uke, svigermor var grei nok å ha med og gjøre, men svigerfar var ekkel. Han gjorde narr av meg når jeg sa noe, som om jeg var en idiot... Han ignorerte også noe av det jeg sa. Han virket på en måte fiendtlig innstilt. Følte meg absolutt ikke velkommen.. Det er mye han gjorde også som var ekkelt og ondsinnet, f.eks hvis vi sa at vi ikke ønsket å hilse på hunden til noen han kjente (fordi vi hadde med barn, og den hunden misliker barn og fremmede sterkt), sørget han for å dukke opp med hunden og skremme oss. Og mye annet. Hva mener han, ønsker han ikke å se oss? Vil han være i fred? Ved en situasjon snakket jeg til ham og satte ham på plass, men det hjelper ikke. Tør ikke se ham noe særlig mer, det er ikke akkurat første gangen han er sånn heller. Flere som har opplevd det med svigerfamiliemedlemmer? Anonymous poster hash: 26173...113
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Tipper det er ment som spøk selv om du ikke oppfatter det sån. Anonymous poster hash: 518c9...039
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har en sånn svigerfar som tror at alle liker spøkene hans. Hans barn og kone nærmest MÅ respektere ham, le av spøkene hans og tro at han er smart. Og han forstår ikke at jeg respekterer han så lenge han respekterer meg, at spøkene hans er ikke morsomme siden han for det meste ler av folk og gjør narr av folk, og han er slett ikke smart. F.eks. han lærte det ene barnebarnet sitt å slå og synes det er gøy. Da jeg satte foten ned med mine barn, ble han nesten forbauset, jeg ødelegger jo moroa! Det samme skjedde med sverging. Jeg innså at han er en gammel mann og han kan ikke forandres nå. Så jeg lot ham leve sitt eget liv så lenge han oppfører seg når mine barn er der. Og han gjør det nå. Anonymous poster hash: 3cfc1...8af
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Nei, nei, det er dessverre ikke spøker. Han spøker også, men da vet man det godt, jeg kjenner ham gjennom seks år, så vet når han tuller og ikke. Han ble slik for rundt 1 år siden. Anonymous poster hash: 26173...113
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Hadde gitt klar beskjed hva jeg mente om den mangelen på respekt og oppførsel fra en voksen mann, og sagt at dere kommer ikke igjen før han endrer seg. Jeg gjorde det med mine svigerforeldre i fjor. Anonymous poster hash: 05168...503
kiki1980 Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Nei, nei, det er dessverre ikke spøker. Han spøker også, men da vet man det godt, jeg kjenner ham gjennom seks år, så vet når han tuller og ikke. Han ble slik for rundt 1 år siden. Anonymous poster hash: 26173...113 [/acronym min svigerfar liker å irritere folk, spesielt om du gir uttrykk for å bli irritert.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Begynner han å bli dement? Anonymous poster hash: c5747...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå