Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har hat ei vennine siden 1992 og hengt i tjukt og tynt. Så kom det Ho vart bestemor på alder 39 år og vart heilt i hundre. Ho har 3 barn 25, 15 og 7 år. Og det jeg får til svar er at barna tar tid og jobben. Har ikkje tid og treffes på kafe, kose kvelder ute. Ingen ting lenger, barre jeg kommer. Jeg sjølv er ikkje bestemor men 5 barn på 25, 13, 9, 7 og 2 år men klarer fint og finne tid til vennskap. Men jeg jobber meir en henne og har meir å stri med. Men klarer fint og finne tid til henne og. Er detta vennine eller skal jeg barre begynne og bli meir med jobb kompisane mine ? Anonymous poster hash: 01aff...d14
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Huff. Kjenner til bestemor problematikken. En venninne ble også det tidlig. Nå har vi mistet all kontakt og jeg har gitt opp å prøve. På face er der bare bilder av "mommo-unga" eneste livet dreier seg om er barn. Trodde man ble gal når man ble mor men mormor/bestemor er verre. 😂 Anonymous poster hash: c2303...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå