Gå til innhold

Slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i over ei uke trent hver dag. Gått tur/ jogget i en time. Spist sunnere og mindre enn vanlig. Likevel går jeg ikke ned i vekt. Jeg blir så frustrert!!! Noen råd?

Anonymous poster hash: 48177...ae1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje la det gå litt mer enn en uke før du begynner å bli frustrert over å ikke gå ned i vekt?

Anonymous poster hash: 39ee7...2ab
Skrevet

Hvis du ikke er mye overvektig, kan det ta litt tid. Er du sikker på at du spiser sunnere/mindre? Det går an å registrere maten flere steder, f.eks på Grete Roedes sider (gratis). Kanskje du får en oppvekker om hvor mye kalorier enkelte ting inneholder? Du må også huske å drikke masse vann! 

Lykke til!

Skrevet

Du må la det gå lenger tid enn en uke. Husk også at muskler veier mer enn fett, så hvis du trener mer nå enn før, kan det være at noe av fettet omdannes til muskler.

Bare fortsett det du gjør, ikke gi opp, og heller vei deg igjen om et par uker :)

Anonymous poster hash: 56f81...143

Skrevet

Det er ikke sikkert du spiser så sunt som du tror. I alle fall ikke så kalorifattig som du tror.

Anonymous poster hash: 48071...405
Skrevet

Det kommer nok, bare du er litt tolmodig og fortsetter med treningen og ikke spiser så mye. Jeg har det litt på samme måte, men jeg har gått ned 12 kg, men nå virker det som kroppen ikke vil slippe de siste 5 kiloene. Vekta har stoppet på det samme i 3 uker nå. Begynner å innse at jeg sikkert må gå mer drastisk til verk om jeg skal klare å kvitte de siste 5 kiloene, men det vet jeg ikke om jeg er villig til å gjøre.

Anonymous poster hash: d7b9b...e09
Skrevet

Hver gang jeg starter å trene, etter en pause, så legger jeg alltid 0,5-1 kg på meg, det er normalt at musklene holder på vann. Så mest sannsynlig har du gått ned litt i fett, det har bare blitt byttet med vann.

Du må bare fortsette så går du ned. Og da man slanker seg går det gjerne i rykk og napp.

Det kan være lurt å bruke målebånd og, for noen ganger ser man endring der, men ikke på vekten.

Skrevet

Fett omdannes IKKE til muskler, nå må folk begynne å forstå at dette er en tullete myte!

Anonymous poster hash: ebf7e...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...