Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hva ble du mest glad for å få i gave etter fødselen? Anonymous poster hash: ce8e7...0ea
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Det samme som til første mann - altså klær, leke , andre babyting 😉 Grunnen til at jeg sier deg samme et at - en har jo selvfølgelig mye etter første mann som går i arv - men jeg synes det var kjekt at den nye og fikk sine egne ting! Litt dårligere samvittighet for å kjøpe masse nye ting til den nye som en egentlig ikke trenger , enn å få det 😊 Anonymous poster hash: e5a92...5ac
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Det samme som til første mann - altså klær, leke , andre babyting 😉 Grunnen til at jeg sier deg samme et at - en har jo selvfølgelig mye etter første mann som går i arv - men jeg synes det var kjekt at den nye og fikk sine egne ting! Litt dårligere samvittighet for å kjøpe masse nye ting til den nye som en egentlig ikke trenger , enn å få det 😊 Anonymous poster hash: e5a92...5ac Skjønner det er koselig med litt nye klær. Men er det ikke noen "ting" som var spesielt koselig å få? Hi Anonymous poster hash: ce8e7...0ea
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Bamse. Eldste har snart brukt opp sin, håpar yngste blir like glad i bamsen ho fekk av oldebesta si.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Vet ikke. Jeg fikk en gave da nr 2 ble født. Alle sa at du har jo alt fra før. Jeg fikk en potteblomst av en venninne. Anonymous poster hash: 6d0de...30c
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Jeg ga beskjed om at vi ikke trengte klær og utstyr til nr. 2, men at de heller kunne kjøpe noe lite til den eldste som fikk litt lite oppmerksomhet rett etter at minste kom og for å hindre at den eldste ble sjalu da alle kom for å se på babyen. Ellers var det koselig med kort, "mor-barn-smykke", flere deler til et barne-servise vi samler på. Anonymous poster hash: 83c8c...ecb
Serepta Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Ull. Hadde lite av det etter eldste, og minste ble født midt på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Jeg fikk ulltepper av naboen til begge ungene. Det syns jeg var veldig koselig å få. Nå som teppene er for små til de, brukes de til dukker. Anonymous poster hash: 54d3d...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå