Gå til innhold

Var sluttet med melk om natten for en uke siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå sitter jeg her og gir henne melk for hun gråt så sårt. Får to tenner og er snart 8 mnd. Har snart 8 tenner. I tillegg dunket hun seg i sprinkelsenga. Vil det ødelegge alt nå? Hun sluttet med melk om natten selv forresten.

Anonymous poster hash: f380a...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lærer henne at gråt = mat. Greide du ikke roe henne på andre måter? Desperat..

Anonymous poster hash: 6258c...f59

Skrevet

jeg gjør samme tabbe. Vi var inne på en god ting ved å amme kun en gang om natten (han blir 10 mnd om 2 dager!) og nå, når mannen min har reist til nordsjøen ble jeg svak og begynte å amme om natten igjen...har vært på rommet 5 ganger i natt :( Hater meg selv for å ære så svak!

Anonymous poster hash: 7a1ae...8a2
Skrevet

At dere gidder! Sååå svak går det vel ikke Ann å være?

Anonymous poster hash: 1bf6a...65d

Skrevet

Tydeligvis.. Litt motgang de ikke gidder å høre på, dytte i ungen mat. Patetisk er det.

Anonymous poster hash: 6258c...f59

Skrevet

Ja, jeg må si jeg blir sjokkert. ! Har selv to barn som har prøvd på alle måter p nå igjennom med skrik og you name it, MEN jeg som mor har ansvaret og har jeg bestemt at barnet skal slutte med noe feks, så skjer det tvert! Jeg bikker da virkelig ikke under av gråt, klaging, slit, tårer og ja you name it!

Og ja, jeg har gått igjennom mye med barna

Skrevet

Men dere som er så "sterke" og perfekte, får dere sove litt etterhvert? eller klarer dere flere uker uten søvn både dag og natt?

Skrevet

Begge mine har nattavvent seg sjølv (ved 6 veker og 4 mnd) har gitt pupp ved behov om dei våkna på natta utan å ødelegge noko.

Skrevet

Og jeg blir ikke overrasket om disse som er "sjokkerte" over hvor  svake vi er, er de samme på forumet som er feite (svak for mat), uføretrygde (svak for å jobbe) eller har me. 

Jeg har selv innrømt at det er en svakhet. Snakke om å tråkke på de som allerede er nede.

Det er så mange arrogante mennesker i dette forumet. Folk svarer så stygt til hverandre her. Hva er det som feiler dere?

Skrevet

Men dere som er så "sterke" og perfekte, får dere sove litt etterhvert? eller klarer dere flere uker uten søvn både dag og natt?

Nei, jeg har ikke sovet en hel natt på 6 år. Småbarnstiden var grusom og jeg gikk på veggen!!! Ble knekt ! Men samtidig så bikker jeg ikke under på de reglene jeg satt for barna , nettopp fordi det ødelegger alt! Så jo jeg har vært igjennom det meste

Skrevet

Hva FAEN ødelegger hi med å gi melk på natten selv om det var slutt på det en periode???? Barnet er fortsatt liten, følg magefølelsen din hi, du er ikke svak som velger å gjøre noe som du mener er bra for barnet ditt! Det er fullt mulig å avvenne igjen senere når du føler det er riktig! Så, bare fortsett å gi melk om du vil det!

Anonymous poster hash: ef279...32a
Skrevet

Hva FAEN ødelegger hi med å gi melk på natten selv om det var slutt på det en periode???? Barnet er fortsatt liten, følg magefølelsen din hi, du er ikke svak som velger å gjøre noe som du mener er bra for barnet ditt! Det er fullt mulig å avvenne igjen senere når du føler det er riktig! Så, bare fortsett å gi melk om du vil det!

Anonymous poster hash: ef279...32a

Svak er å følge reglar slavisk framfor å stole på vurderingsevna si..
Skrevet

Nei, jeg har ikke sovet en hel natt på 6 år. Småbarnstiden var grusom og jeg gikk på veggen!!! Ble knekt ! Men samtidig så bikker jeg ikke under på de reglene jeg satt for barna , nettopp fordi det ødelegger alt! Så jo jeg har vært igjennom det meste

Så fantastisk mor du sikkert klarte å være uten søvn da. Snakker om martyrinnlegg :-)

Skrevet

Herregud. Svarer HI, jeg. 

Det er bare å prøve igjen i natt! Men det er kanskje greit å forberede deg litt mentalt på at hun muligens vil ta opp kampen igjen. Jeg har gjort det samme flere ganger, og dessverre husker sånne små ganske godt.... 

For minstemann her er det eneste som funker absolutt fullstendig stengt bar fra legging til hun har stått opp (på med lys, skifte bleie etc.) Må ikke falle for fristelsen og gi en liten tår på morgenkvisten for å få sove litt lenger i helgen, da er vi på kjøret igjen! ;-) 

Lykke til! 

Skrevet

Kanskje småbarnstiden ikke hadde vært så grusom om du hadde gått litt mer etter følelsene dine og ikke latt deg styre av prinsipper og "regler" som ikke fungerte! En ting er om de hadde funket! Men du har likevel ikke sovet om natten, og i tillegg utsatt barna dine for masse unødvendig gråting. Høres flott ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...