Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Til hennes kommende barn. Hun hadde en kjæreste i noen uker, det ble slutt og hun var plutselig gravid. Hun sa hele svangerskapet at han var far, noe han benektet. På hennes vegne var jeg så sint på ham. Hun var så lei seg over hvordan han oppførte seg. Foreldrene hans var også oppgitte og ga henne mange tusen kroner til utstyr til babyen. Datteren kom til verden, og han ville ta DNA test. Det ble gjort, og han var IKKE far. Så viser det seg at det kan være 2 andre mulige fedre. Jeg synes så synd på hans foreldre og familie også som har lagt inn flere 1000 kr, og ikke minst de følelsesmessige bånd til barnebarnet som de rakk og få. Babyen er nå 2 mnd, og det er tatt DNA prøver av 2 nye mulige fedre. Hvorfor sa hun ikke bare med en gang at det kunne være flere mulige? Er ikke dette svært spesielt? Anonymous poster hash: 018b4...99e
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Veldig spesielt. Hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen! Hun burde rett og slett skamme seg!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Jeg kjenner også en som gjorde det.. De rakk å flytte inn i kjelleren til hans foreldre før ham fant ut at det ikke var hans barn. 2 andre ble tatt prøve av. Anonymous poster hash: 100d6...f02
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Høres ikke ut som hun er blant de glupeste nei. Men hun burde være såpass voksen at hun betaler tilbake penger hun ikke har krav på. Anonymous poster hash: ec45b...0ae
ønskerbebis Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Her jeg bor er det en jeg kjenner som fant ut at det ikke var hans barn etter tre år! De var unge når de fikk barnet, snakk om 18-19 år og han la en lysende fotballkarriere på hylla for å stille opp for det han trodde var sitt eget barn. Han fikk et anonymt brev i posten etter at moren til barnet flytter tusenvis av mil vekk med barnet. Sto han burde sjekke om han var den virkelige faren. Det var han da ikke. Så denne, unnskyld ordspråket, jenta som var ufattelig løs i trusestrikken hele videregående hadde jugd til kjæresten sin og robbet den virkelige faren for tre hele år av barnets liv! Noen mennesker har virkelig ikke empati. Tenk å "miste" et barn etter tre år? Han satt jo igjen med null rettigheter bortsett fra tilbakebetaling av pengene han hadde betalt!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Vet om en som fikk bekreftet at han ikke var far gjennom DNA test etter brudd når barnet var ca 7-8 mnd. Ryktet sa det var endel kandidater (5-6), men det blir spekulasjoner. Var synd i mannen og familien hans, de stilte opp på alle måter økonomisk og emosjonelt. Barnedåp med mannens venner som faddere osv osv. Idag er det hennes foreldre som har omsorgen dessverre da mor har hatt endel personlige problemer. Det er nok mange som opplever det samme som du beskriver HI, synd for alle involverte. Hun hadde nok hatt mye mer igjen for å være ærlig idag enn å ta en "råsjans". Anonymous poster hash: 29486...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå