Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hvorfor er det slik at her inne at det er galt å handle merkeklær og andre dyre ting? Ser det er en som får mye pepper fordi hun handler dyrt. Er det misunnelse eller er det noe annet? Skal man ikke kunne unne seg ting uten å få kritikk og må bevise ting med bilder osv? Anonymous poster hash: f3796...6e8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hun viste seg fra en temmelig stygg side da folk ikke var så interessert da. Anonymous poster hash: 296cc...e23
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Link? Jeg er av den oppfatning at det er helt idiotisk, og temmelig usolidarisk å drive å handle dyrt, og å handle mye. Jeg kommer fra en familie med penger, og jeg har hatt mer enn sunn tilgang på alt fra "Ball gensere" til Mulburry vesker. Det er ikke kvalitet det dreier seg om! Det er ikke etisk handel! Det er å flotte seg, ingenting annet. Det er å nøre opp under forskjeller mellom de som har, og de som ikke har, og det er å bygge oppunder det enorme forbruket vi har. Forbruket må ned! Anonymous poster hash: f7369...701
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg tenker at de som skryter av at de har kjøpt dyre ting egentlig ikke har råd til det. Unaturlig å skryte av dyre kjøp. Anonymous poster hash: d62d3...808
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Hun viste seg fra en temmelig stygg side da folk ikke var så interessert da. Anonymous poster hash: 296cc...e23 Forstår hennes reaksjon veldig godt når man ser på svarene hun fikk. Det var en gjeng med sur damer som svarte, og som hadde som mål å fortelle hvor dårlig menneske hun var. Anonymous poster hash: 864fa...8ad
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Hun viste seg fra en temmelig stygg side da folk ikke var så interessert da. Anonymous poster hash: 296cc...e23 Forstår hennes reaksjon veldig godt når man ser på svarene hun fikk. Det var en gjeng med sur damer som svarte, og som hadde som mål å fortelle hvor dårlig menneske hun var. Anonymous poster hash: 864fa...8ad Jeg tenkte vel mer overfladisk og dum. Anonymous poster hash: d62d3...808
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Hvilken tråd snakker dere om? Anonymous poster hash: bd68a...4c6
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Jeg bryr meg i utgangspunktet ikke om folk kjøper dyre ting eller ikke. Folk som skryter av det har jeg derimot ikke så mye til overs for. Anonymous poster hash: 52cc0...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå