Gå til innhold

Blande nan og hipp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt igjen av en nan eske. Og ny hipp eske. Kan jeg blande det?? Er såpass lite nan at det ikke er nok til et måltid??

Anonymous poster hash: 7a8e0...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper noen vet....

Skrevet

Eg hadde nok gjort det selv men om det er annbefalt vet jeg ikke :/

Anonymous poster hash: 07e7e...759

Skrevet

Nei. Synes ikke det er noe lurt. Det kan være ulike ernæringsforhold etc. Om det er så lite i NAN-eska, hvorfor kvier du deg for å kaste det? Det er ikke nok til et måltid engang, sier du.

Anonymous poster hash: 47521...257
Skrevet

Takk for svar. Kom litt seint. Så nå har jeg vel ødelagt magen til ungen :/ Trodde det var det samme i begge jeg. Stortsett.

Skrevet

Takk for svar. Kom litt seint. Så nå har jeg vel ødelagt magen til ungen :/ Trodde det var det samme i begge jeg. Stortsett.

Det går nok bra, jeg syntes bare ikke det var en god idè. Jeg ville ikke gjort det, bare for sikkerhetsskyld. Men, det er èn flaske, ikke hvert måltid, og man får ikke ernæringsfeil etter det ene måltidet. 

Anonymous poster hash: 47521...257

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...