Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Han er sĂ„ kjedelig i senga, jeg liker spenning og nye ting. Han liker ikke slikke, men jeg MĂ suge. Jeg har prĂžvd Ă„ prate med han, men han bare ler det vekk, snakker seg vekk. Jeg har sagt jeg ikke suger lenger pga att jeg ikke fĂ„r noe tilbake, sĂ„ i gĂ„r prĂžvde jeg med litt suging i hĂ„p om han tok hintet. Hadde sikkert gjort det i 10 min, sĂ„ slutter jeg og da ber han meg ri han. Han hadde ikke tenkt til Ă„ gi meg oppvarming eller noe. Sexen er sĂ„ kjedelig att jeg ofte har sex menst jeg er pĂ„ grĂ„ten đ fĂžler meg ubrukelig đ  Anonymous poster hash: 7ff28...6de
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Det er jo ikke du som er ubrukelig, men han som er ego! Om han er sÄnn i senga? Hvordan er han da ellers i livet?  Anonymous poster hash: 702d6...39b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Slutt Ă„ ha sex med han da, er ikke meninga at du skal grine. Â Anonymous poster hash: b8b51...2d6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Ikke du som er ubrukelig! Han som er ego!  Er det bare nÄr det gjelder sex han er sÄ ego, eller er det i resten av samlivet ogsÄ?  Anonymous poster hash: 702d6...39b
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Han er ubrukelig, ikke du. Du fÄr si det som det er - enten blir det forandring, eller sÄ blir det sexnekt. Du har jo ikke noe glede av det likevel.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Han er litt ego ellers og, jeg gjÞr alt av hus vask, rydding, middag. Skifter ikke bleier fÞr jeg sie han MÄ. hi  Anonymous poster hash: 7ff28...6de
Kokken 81 Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 For en ego fyr. Jeg hadde nektet bj sÄ lenge han ikke kan gi deg samme nytelsen tilbake. Basta
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 En mann som er ego i senga er en dÄrlig seksualpartner! Det er han som er ubrukelig! Hvorfor vil han ikke slikke deg? Har han gitt deg en god grunn? Har han ledd det bort hver gang du har tatt det opp? En sÄnn fyr hadde jeg rett og slett ikke giddet hatt sex med. Sex skal nytes, det er ikke slik at man kun skal stÄ til tjeneste overfor den andre!  Anonymous poster hash: dd6c1...c9b
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Sex skal vÊre lek, kos & nytelse for begge to. NÄr du nÊrmest grÄter deg igjennom / etter akten er noe veldig galt. SÄnt kan du ikke ha det med ham i lengden. Ikke la ham utnytte deg til sin egen forlystelse. Kjenner jeg blir forbanna pÄ dine vegne!  Anonymous poster hash: faebb...37f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Takk for fine svar â€ïž trudde det var meg det var noe gale med, men ser no att det faktisk er han đą  Anonymous poster hash: 7ff28...6de
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Takk for fine svar †trudde det var meg det var noe gale med, men ser no att det faktisk er han Anonymous poster hash: 7ff28...6de Hva sier han nÄr du tar dette opp med han? Han kan jo ikke vare le...  Anonymous poster hash: 245eb...44f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Jeg kan si "siden du ikke slikker meg, sÄ kommer jeg ikke til Ä suge deg" da er som regel svaret fra han "pffff" ogsÄ begynne han Ä snakke om noe annet, var sÄ sint engang jeg sa han var enten homo eller ego, og einaste han sa da "jaja" HI  Anonymous poster hash: 7ff28...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ