Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Dine følelser rundt dette??? Anonymous poster hash: 78933...3a9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Ja, jeg måtte det ettersom medisinsk abort ikke fungerte. Fikk kranglet meg til ul å der så de at fosteret levde enda. Ville heller valgt kirurgisk enn medisinsk hvis jeg hadde måttet ta en abort igjen. Anonymous poster hash: 18e20...9f9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har også gjort det etter mislykket medisinsk abort. Hadde definitivt valgt kirurgisk igjen. Gikk raskt, var helt fin etterpå, ble behandlet med forståelse og hadde ikke plager i ettertid. For min del var det ikke negative følelser rundt det, men det er jo veldig individuelt. Anonymous poster hash: 7bc1b...f17
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er såpass langt på vei at jeg får velge. Syns kirugisk virker "bedre" da jeg er livredd for å se fosteret. Anonymous poster hash: 78933...3a9
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Ja, gjorde det fordi jeg var så langt på vei (men under 12 uker) Gikk fint det Anonymous poster hash: 3a054...904
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg har ringt til sykehuset og bedt å få tatt kirurgisk abort. Fikk beskjed om å møte opp til forundersøkelse på mandag. Hva skjer så etter det? Tar det mange dager etter forundersøkelsen til jeg evt får tatt aborten? Anonymous poster hash: 2eb50...de5
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har ringt til sykehuset og bedt å få tatt kirurgisk abort. Fikk beskjed om å møte opp til forundersøkelse på mandag. Hva skjer så etter det? Tar det mange dager etter forundersøkelsen til jeg evt får tatt aborten? Anonymous poster hash: 2eb50...de5 Jeg måtte etter 3 mislykkede forsøkt med medisinsk, ta kirurgisk for å få ut fosteret (dette var en MA)! Aldri medisinsk igjen, vondt fysisk og ikke minst psykisk! Kirurgisk er kjapt og greit og kroppen er oppe og går igjen ganske så raskt! Hvor lang tid det vil ta før du får gjennomført aborten er vanskelig å si! Det spørs hvor langt på vei du er og hvor stor kapasitet det er på operasjonssalen i disse sommertider! Anonymous poster hash: bad3a...eaa
*ønskegull* Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har hatt mange kirurgiske aborter da medisinsk ikke fungerer på meg. Legene bestemmer om du skal forsøke medisinsk først. Men hvis du får tabletter så anbefaler jeg å følge opp med ny ul etter en uke for å se hvordan den fungerer/ikke fungerer. Spørs hvor langt du er på vei osv. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Har hatt en kirurgisk og nettopp gått gjennom en medisinsk. For min del synes jeg medisinsk absolutt var den "beste" opplevelsen for meg. Hadde overhode ikke vondt og trengte ikke se noenting. Fikk et bekken jeg gikk på da jeg var på do og så la jeg på lokket. Var 10 uker ved den medisinske. Litt "mensenvondt" i etterkant bare. Anonymous poster hash: b2b7e...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå