Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Synes alle har de veskene nå jeg. Anonymous poster hash: c8ef6...7f6
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Ja det er designvesker. Veldig fine. Anonymous poster hash: 895d5...434
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Ikke i min verden. Anonymous poster hash: 1af43...459
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Det er jo ikke noen tvil om at det er design, men om det er god design eller dyr design er en annen sak. Anonymous poster hash: 80b28...648
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Michael Kors er en kjent fashion designer, så ja vil si at veskene hand er designvesker. Mulig mange har de, men sånn blir det når noe er populært. Tror ikke alle har de, siden de er ganske dyre;) Anonymous poster hash: 1c6be...f3a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Ikke i min verden. Anonymous poster hash: 1af43...459 Hvorfor? Er ikka han en designer da? Anonymous poster hash: 6f1ce...e9c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 På en måte, men er så trist at det har blitt sånn fjortisveske:-( oppdaget merke i USA i 2006 og er så lei meg for at alle fjortiser nå løper rundt med det. Stilen passer litt modne damer, modellene har slett ikke ung stil. Anonymous poster hash: b8894...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå