Gå til innhold

Sabeltann show

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på årets sabeltann show?? Har en treåring vi skal med neste helg, han har vært stor fan av sabeltann og elsker filmer og sanger. Men den siste mnd, når vi har snakket om showet har han vært redd. Han vil ikke gå, ikke se filmen og ikke høre sangene. Klærne tar han på avogtil. Er showet veldig skummelt?? Vet ikke om vi bare burde latt være å gå på det...

Anonymous poster hash: f146a...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært ennå (skal neste helg), men en venninne av meg var med sin 4-åring nylig. Hun fortalte at det ikke var skummelt for ham, med unntak av de høye smellene. Da ble han redd og måtte sitte på fanget.

Anonymous poster hash: a4fb8...aea
Skrevet

Vent noen år til, best å ikj skremme han .. He en på 4 som syns d e for skumelt .. He ikj vore på show enda.. Så d væt i ikj ;)

Anonymous poster hash: 318a2...adf

Skrevet (endret)

Kommer helt an på barnet, interessen for Sabeltann, om han er skummelt eller kul ;-) Min har vært hvert år siden han var 3 år, men Kapteinen har vært den store helten her også. Mye smell, høy musikk, og veldig spennende effekter. Til og med mor synes det er veldig stas! ;-)

Endret av Vad trött jag blev
Skrevet

Vår er 3 år, vi var på showet forrige uke. Det gikk kjempefint, fantastisk show. Vi hadde plasser helt bakerst, da så vi godt og ble litt skjermet for smellene, så det er å anbefale :-)

Anonymous poster hash: 3b64e...dce

Skrevet

Det kommer an på ungen. Mi på 5 elsket det, og jeg som voksen likte det også veldig godt. Men ja, det er litt skummelt for de minste, mye smell, en skummel skurkekarakter osv. Så du må nesten se det an.

Gjest Julia1984
Skrevet

Var i fjor med min da 3 åring. Satt som et tent lys og elsket hvert minutt av showet.

Ny tur neste uke, nå er han akkurat fylt 4 år

Skrevet

Min har nettopp fylt 4 år og likte showet veldig godt. Var ikke skummelt for han. Så ikke noen rundt oss som ble redde heller. 

Anonymous poster hash: 95174...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...