Gå til innhold

Lar du ditt barn på 4/5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

dra på stranden sammen med venner/en i barnehagen uten at du er med? Dvs at foreldrene til venn/venninne er med, men de har også et mindre barn å passe på.

Tror ikke jeg ville likt det selv, men jeg er usikker på hvordan folk tenker og om jeg kan invitere med.

Anonymous poster hash: a9202...f50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg kjente foreldrene godt og visste de passet godt paa ville jeg gjort det. Men om de er av typen som stikker nesa ned i en bok ville jeg aaaldri ha turt.

Anonymous poster hash: 6601f...210
Skrevet

Kommer helt an på hvem mammaen er, og om hun er helt alene, eller sammen med flere kjente eller pappaen. Kunne fint sendt han med bestevennen sin og mammaen hans som og jobber i bhg, men ikke den rare veldig slappe mammaen til "kari", som mest sannsynlig hadde sittet å røykt og sett på badende pappaer istede for å se etter ungene..

Anonymous poster hash: df413...30b
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: fce76...4bd

Skrevet

Kommer helt an på hvem mammaen er, og om hun er helt alene, eller sammen med flere kjente eller pappaen. Kunne fint sendt han med bestevennen sin og mammaen hans som og jobber i bhg, men ikke den rare veldig slappe mammaen til "kari", som mest sannsynlig hadde sittet å røykt og sett på badende pappaer istede for å se etter ungene..

Anonymous poster hash: df413...30b

Begge foreldre er med, men de har også en liten knert å passe på.

Skrevet

Ja, om jeg kjente foreldrene godt. 

Anonymous poster hash: 85fee...08c
Skrevet

Ja det kinne jeg. :-) vi har jo selv 4 barn og klarer fint å følge med dem alene på stranden, så hvorfor skulle ikke noen andre klare det om de var 2? :-)

Skrevet

Ja i dette tilfellet ville jeg gjort det. To foreldre kan godt passe på tre barn, de to jevngamle er vel stort sett på samme sted.

Jeg mener at vi må stole på at andre og kan ta vare på ungene våre.

Men klart, har jeg veldig dårlig inntrykk av noen blir det en annen sak.

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Ja det kinne jeg. :-) vi har jo selv 4 barn og klarer fint å følge med dem alene på stranden, så hvorfor skulle ikke noen andre klare det om de var 2? :-)

Hva får deg til å være så skråsikker på det?

Anonymous poster hash: 02f56...adc

Skrevet

Hva får deg til å være så skråsikker på det?

Anonymous poster hash: 02f56...adc

Er ikke skråsikker, men kan tenke meg at andre klarer det de også. Alle har vel i beste interesse å passe på barn ved vannet. Dessuten er min opplevelse at folk er enda mer forsiktig med andres barn :-)

Skrevet

Ja, hvorfor skulle det være et problem?

Om foreldrene sier at det er greit, går man utifra at de snakker sant og har kontroll. Vi har god kontroll med våre fire - man trenger da ikke være en voksen pr barn på stranda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...