Salvador Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Kan noen komme med tips til en veldig! billig sportsvogn? Den må være lett å pakke inn i bilen og jeg vil at det skal være mulig for barnet å ligge helt flat og at beinstøtten skal kunne endres slik at den kan bli vannrett. Finnes det noen slike vogner?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Basson city kanskje? Anonymous poster hash: c95a3...d47
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Hvor billig da? Hva skal den brukes til? Shopping, ferie, turgåing? Anonymous poster hash: d84bc...b28
Salvador Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2014 Basson city kanskje? Anonymous poster hash: c95a3...d47 Ja, den var fin, stilren og billig!
Salvador Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2014 Hvor billig da? Hva skal den brukes til? Shopping, ferie, turgåing? Anonymous poster hash: d84bc...b28 Den skal brukes til turgåing, for det meste på asfalt, men også noe på grus. Den skal også brukes inne i byen, og til å sove i. (derfor må den kunne legges flat) Jeg har problemer med en skulder, derfor må den være lett å legge sammen og løfte inn i bilen, og den bør helst ikke måtte demonteres først (har en Teutonia der sittedelen må tas ut for at jeg skal klare å løfte inn i bilen) Vil helst ikke at den skal koste mer enn 1500kr hvis det er mulig.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Graco Mirage+, koster litt over tusen. City mini hadde jo passet deg perfekt mtp sammenslåing og at den er lett - men koster jo over 3000, og har ikke regulerbart fotbrett.... Anonymous poster hash: 3a368...9e1
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Prøv å få kjøpt en TFK joggster twist brukt billig? Har alt du trenger! Anonymous poster hash: a8f5c...972
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Basson ville jeg ikke kjøpt. Det er dårlig kvalitet. Man får det man betaler for helt enkelt. Ville heller kjøpt en pent brukt på finn.no. Brio Go er super! Men den har ikke heeelt flat liggestilling. Disse vognene er veldig gode og har en lav annenhåndsverdi av en eller annen grunn... Veier ca 10 kg og er veldig praktisk! ellers så er tfk også et godt alt. Men den er kun fremovervendt og med tre hjul... Kommer litt an på hvor gammelt barnet ditt er.... Sjekk heller finn for en pent brukt en, er mitt råd Anonymous poster hash: 9be4c...c5a
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Graco Mirage+, koster litt over tusen. City mini hadde jo passet deg perfekt mtp sammenslåing og at den er lett - men koster jo over 3000, og har ikke regulerbart fotbrett.... Anonymous poster hash: 3a368...9e1 Ser på bilde av Graco Mirage nå, og det ser ut som fotbrettet er fast. Den City Mini virker helt genial med tanke på vekt å at den er lett å slå sammen, men dessverre ikke i min prisklasse.. HI Anonymous poster hash: cdd7d...ec3
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Prøv å få kjøpt en TFK joggster twist brukt billig? Har alt du trenger! Anonymous poster hash: a8f5c...972 Likte ikke den, virker smal og tung. HI Anonymous poster hash: cdd7d...ec3
Salvador Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2014 Eeeh, Vet ikke helt hvorfor jeg plutselig begynte å skrive anonymt.... Må være av vane....
Salvador Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2014 Aaargh! Det er så mye forskjellig der ute, blir så usikker og redd for å velge feil! For meg er dette snakk om mye penger! Noen som har erfaring med Brio Race? Eller Beemo Easy Travel 3? den siste kan ikke fotbrettet reguleres, men den er lett og billig, og fant en på tilbud med masse tilbehør inkludert.
Blondzilla Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har brio spin. Den er veldig god å trille, lett, har regulerbart forbrett og lang rygg. Ikke helt flat liggestilling, men nesten. Jeg kjøpte min på nett tiø 1700kr
Salvador Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har brio spin. Den er veldig god å trille, lett, har regulerbart forbrett og lang rygg. Ikke helt flat liggestilling, men nesten. Jeg kjøpte min på nett tiø 1700kr Takk for tips, valget falt på Brio Race, siden de har større hjul Vet du om det finnes en slags ekstra kalesj til den? Sånn man fester på den originale slik at det beskytter ekstra mot solen? Synes kalesjen var litt kort.
Sint naken biltyv Skrevet 18. juli 2014 #16 Skrevet 18. juli 2014 Prøv å få kjøpt en TFK joggster twist brukt billig? Har alt du trenger! Anonymous poster hash: a8f5c...972 Det gjorde jeg i forrige uke, supert kjøp og super vogn😊
Sint naken biltyv Skrevet 18. juli 2014 #17 Skrevet 18. juli 2014 Prøv å få kjøpt en TFK joggster twist brukt billig? Har alt du trenger! Anonymous poster hash: a8f5c...972 Likte ikke den, virker smal og tung. HI Anonymous poster hash: cdd7d...ec3 Den er absolutt ikke smal oppi, min kjempejente på 1,5 år får god plass og elsker den. Lett og fin å trille og superenkel å legge sammen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå