Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge barnevogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen komme med tips til en veldig! billig sportsvogn? Den må være lett å pakke inn i bilen og jeg vil at det skal være mulig for barnet å ligge helt flat og at beinstøtten skal kunne endres slik at den kan bli vannrett. Finnes det noen slike vogner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basson city kanskje?

Anonymous poster hash: c95a3...d47

Skrevet

Hvor billig da? Hva skal den brukes til? Shopping, ferie, turgåing?

Anonymous poster hash: d84bc...b28
Skrevet

Basson city kanskje?

Anonymous poster hash: c95a3...d47

Ja, den var fin, stilren og billig! :)

Skrevet

Hvor billig da? Hva skal den brukes til? Shopping, ferie, turgåing?

Anonymous poster hash: d84bc...b28

Den skal brukes til turgåing, for det meste på asfalt, men også noe på grus. Den skal også brukes inne i byen, og til å sove i. (derfor må den kunne legges flat) Jeg har problemer med en skulder, derfor må den være lett å legge sammen og løfte inn i bilen, og den bør helst ikke måtte demonteres først (har en Teutonia der sittedelen må tas ut for at jeg skal klare å løfte inn i bilen) Vil helst ikke at den skal koste mer enn 1500kr hvis det er mulig.

Skrevet

Graco Mirage+, koster litt over tusen.

City mini hadde jo passet deg perfekt mtp sammenslåing og at den er lett - men koster jo over 3000, og har ikke regulerbart fotbrett....

Anonymous poster hash: 3a368...9e1
Skrevet

Prøv å få kjøpt en TFK joggster twist brukt billig? Har alt du trenger!

Anonymous poster hash: a8f5c...972

Skrevet

Basson ville jeg ikke kjøpt. Det er dårlig kvalitet. Man får det man betaler for helt enkelt. Ville heller kjøpt en pent brukt på finn.no. Brio Go er super! Men den har ikke heeelt flat liggestilling. Disse vognene er veldig gode og har en lav annenhåndsverdi av en eller annen grunn... Veier ca 10 kg og er veldig praktisk! :) ellers så er tfk også et godt alt. Men den er kun fremovervendt og med tre hjul... Kommer litt an på hvor gammelt barnet ditt er.... Sjekk heller finn for en pent brukt en, er mitt råd ;)

Anonymous poster hash: 9be4c...c5a

Skrevet

Graco Mirage+, koster litt over tusen.

City mini hadde jo passet deg perfekt mtp sammenslåing og at den er lett - men koster jo over 3000, og har ikke regulerbart fotbrett....

Anonymous poster hash: 3a368...9e1

Ser på bilde av Graco Mirage nå, og det ser ut som fotbrettet er fast.

Den City Mini virker helt genial med tanke på vekt å at den er lett å slå sammen, men dessverre ikke i min prisklasse.. HI

Anonymous poster hash: cdd7d...ec3

Skrevet

Likte ikke den, virker smal og tung. HI

Skrevet

Eeeh, Vet ikke helt hvorfor jeg plutselig begynte å skrive anonymt.... Må være av vane....

Skrevet

Aaargh! Det er så mye forskjellig der ute, blir så usikker og redd for å velge feil! For meg er dette snakk om mye penger! Noen som har erfaring med Brio Race? Eller Beemo Easy Travel 3? den siste kan ikke fotbrettet reguleres, men den er lett og billig, og fant en på tilbud med masse tilbehør inkludert.

Skrevet

Jeg har brio spin. Den er veldig god å trille, lett, har regulerbart forbrett og lang rygg. Ikke helt flat liggestilling, men nesten. Jeg kjøpte min på nett tiø 1700kr

Skrevet

Jeg har brio spin. Den er veldig god å trille, lett, har regulerbart forbrett og lang rygg. Ikke helt flat liggestilling, men nesten. Jeg kjøpte min på nett tiø 1700kr

Takk for tips, valget falt på Brio Race, siden de har større hjul :) Vet du om det finnes en slags ekstra kalesj til den? Sånn man fester på den originale slik at det beskytter ekstra mot solen? Synes kalesjen var litt kort.

Skrevet

Takk til dere andre også! :)

Skrevet

Det gjorde jeg i forrige uke, supert kjøp og super vogn😊
Skrevet

Likte ikke den, virker smal og tung. HI

Den er absolutt ikke smal oppi, min kjempejente på 1,5 år får god plass og elsker den. Lett og fin å trille og superenkel å legge sammen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...