Gå til innhold

Normalt å ha så lite energi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten bekymra for samboeren. Han MÅ legge seg i flere timer etter jobb, og ja han sover nå og har gjort det i en time eller to. Han har vært student på master og er ikke vant til jobblivet. Men nå skal han søke ordentlig jobb i høst, hvordan skal det gå? Vi har en baby sammen på 3 mnd og hun våkner jo litt om natten og. Pluss ei på fem år også, som er min fra et tidligere forhold. Har bedt han legge seg tidligere, men det går ikke inn!! Han starter kl 7 hver morgen. Han er en flink pappa altså, men det irriterer meg nesten at han må sover hver eneste ettermiddag og tidlig kveld....

Anonymous poster hash: a0d0b...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når legger han seg for natten da?

Anonymous poster hash: e92f5...3b8

Skrevet

Kan hende han har en reaksjon hvis det var ekstra mye rundt å bli ferdig med masteren.

Men om han fordi han sover på ettermiddagen deretter blir sittende oppe utover natten, da mener jeg han får greie å snu døgnet sitt slik at han dropper soving på ettermiddag og tidlig kveld og heller legger seg tidligere.

Mener han at han virkelig ikke greier å holde seg våken så får du sende ham til legen, for det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: 5615c...da5
Skrevet

00/01..legger han seg 22.30 får han ikke sove men det er jo ikke rart med en 2-3 timer powernap i forkant??

Skrevet

00/01..legger han seg 22.30 får han ikke sove men det er jo ikke rart med en 2-3 timer powernap i forkant??

Syns han høres normal ut. Uvant å begynne i arbeidslivet, og soving på ettermiddagen er ikke lurt ;) har selv erfart det med min mann. Han får ikke sove på kvelden om man sover på ettermiddagen. Ikke noe rart med det.

Du får be han om å tvinge seg til å holde seg våken til kvelden, så retter det seg etterhvert. Han har bare kommet inn i en dårlig døgnrytme.

Anonymous poster hash: 9dbc0...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...