Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Får bare flere og flere. Hadde nesten ingen fram til jeg var ca 25. Deretter har de kommet i hui og hast. Små, brune, går i ett med huden. Ikke plagsomt sånn sett. Men fortsetter dette blir jeg vel heldekkende innen jeg er 90.. Kanskje det har med graviditet og amming å gjøre? Har to barn. Anonymous poster hash: 38e29...da7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Aner ikke. Er i tyveårene, har endel, vært lite i sola de siste årene.. Anonymous poster hash: 898a5...50b
Snabeltann Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Min hudlegen mente man ikke flere føflwkker etter man var rundt regnet 25. Tror han må ha være gal. Jeg får også sikkert 30 nye hvert år, og jeg er nesten ikke i sola lenger. Må legge til at jeg tok myyyyye sol i min ungdom. De er små, men ufattelig mange. Vet heller ikke hvor det skal ende..
HeltAnonym Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Min lege sa at mellom 25 og 30/35 er tiden man får flest føflekker. Jeg spurte da jeg har fått uendelig mange og store
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Hm, jeg har også vært lite i sola disse årene. Sittet inne på kontor på dagtid, og lagt barn på kveldstid. Kan det ha en sammenheng? Skal sies at min far har mange slike føflekker også da, så er sikkert en arvekomponent og.. Anonymous poster hash: 38e29...da7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er 32 år. Da har jeg isåfall igjen tre år med føflekkregn.. Kommentar samboer da vi var nyforelsket: "er glad du ikke har så mange føflekker..." Jaja, ettersom de har kommet snikende er det ikke sikkert han har fått med seg forandringen. Særlig ettersom han sjelden ser meg naken lenger. Haha! Anonymous poster hash: 38e29...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå