Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Hei damer Mannen min har blitt invitert i stor bursdagsfeiring, først muntlig og deretter skriftlig. Først sa han bare til meg at han var invitert, og jeg sa: "Jeg regner vel med at jeg også er invitert, til et jubileum..?". Men da den skriftlige invitasjonen kom, så jeg at han faktisk har skrevet du/ dere hele veien, og konsekvent strøket ut "dere". Vi har vært sammen i mange, mange, mange år, og denne kameraten vet godt at mannen min er i et superetablert forhold. Likevel har han faktisk aktivt uinvitert meg, slik jeg ser det. Nå skal det absolutt nevnes at det er lite jeg har hatt med denne kameraten å gjøre (pga praktiske forhold). Tror dere kompisen hans rett og slett ikke liker meg? Det er jo ikke så nøye, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg begynner å lure litt.. Akk ja, alt man skal tenke på Anonymous poster hash: 87c80...7a4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hadde faktisk blitt litt fornærma...:/ Hadde iallfall ikke blitt med, og kanskje spurt om mannen kunne sånn diskré få ut av kompisen hvorfor ikkje jeg var invitert .. Anonymous poster hash: b66ab...4e1
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg hadde spurt kameraten hvorfor du ikke er invitert. Høres bare sært ut. Anonymous poster hash: 686ec...d46
3 i april Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Kjenner du noen av de andre kompisene hans som er invitert ? Isåfall kan jo mannen din evt spørre om deres koner/samboere/kjærester er invitert, om de er invitert har du god grunn til å bli fornærma og mannen din bør faktisk si nei til hele invitasjonen. Om ikke de andres damer heller er invitert så har han vel planer om kun å samle gamle kompiser til rølpefest og det hadde jeg faktisk ikke tatt så tungt altså
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Interessant å se at dere også reagerer. Det er vel ikke helt normalt dette..? Vet ikke helt ang andre kompiser, det er lenge siden gjengen har vært samlet.. Men selv om jeg er veldig nysgjerrig, så kommer jeg ikke til å forhøre meg. Synes det blir å lage mye drama. Det kan jo være som 3 i april sier, at det er en kompisfest. Det bare ser ikke sånn ut på invitasjonen : / Men-men, jeg velger å ikke ta personlig, tenker jeg Anonymous poster hash: 87c80...7a4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Kanskje han bare har invitert kameratene sine uten damer? Anonymous poster hash: 905ae...55a
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Ville ikke lagt så mye i det. Min første tanke var at dette er et kompis party og det er da naturlig å bare invitere kompisen. Så lenge han ikke har invitert alle andre med følge så hadde jeg ikke lagt noe i dette. Kompisfester er absolutt lov, og da spiller det liten rolle om dere hadde vært sammen i 100år. Anonymous poster hash: 11495...7b8
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Joda, men.. hvis det er kompisparty, hvorfor skriver han du/dere da? Anonymous poster hash: 87c80...7a4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 Kan hende han inviterer familie og slekt med partner, og venner uten partner? Vet ikke, men det kan være en mulighet. Ville bedt mannen min høre hvem andre som er invitert, eller hvem som kommer, for å fiske litt etter om dette er tilfelle. I mitt 30 årslag i fjor inviterte jeg flere vennepar. Men jeg inviterte også en del kolleger, uten partnere. Et sted setter man jo grensen. Anonymous poster hash: 1a42b...d49
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Men er det håndskreven invitasjon hvor han har skrevet du/dere? Anonymous poster hash: 2601e...b2c
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Det er en trykt invitasjon, hvor han har skrevet Du/dere, og strøket manuelt over "dere". Anonymous poster hash: 87c80...7a4
Pappi Skrevet 16. juli 2014 #12 Skrevet 16. juli 2014 Ingen vits i å legge noe som helst i dette! Kan være det er en kompisfest først og fremst. Du vet jo ingenting, så ingen vits i å spekulere eller bli sur!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Kan ikke være kjøresten din som har strøket over? Bare en tanke.. Anonymous poster hash: 64837...771
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå