Gå til innhold

Hva var vekten deres når dere testet positivt?


Reese

Anbefalte innlegg

Og evt tidligere verkoppgang tidligere svangerskap?

 

Er bare forveden (som vi seier i Rogaland) ;)

 

Dette blir mitt tredje svangerskap og jag har hatt massiv vektøkning i de forje.

 

Første svangerskap veide jeg 45 kg (liten og tynn), ved sv slutt veide jeg 89kg. 44kg opp :o

Andre gang veide jeg 49 og gikk opp til 83 kg, trente som en gal, men allikevel...34 kg.

 

Vekta har rent rett av igjen innen noen mnd, men det har vært en utrolig stor belastning på kroppen, spesielt kne og hæler og ikke minst strekkmerkene med første :/

 

Så nå er jeg spent. Vekta viste 50,2 i dag så nå er det bare å belage seg på sunt kosthold og fysisk aktivitet, som jeg også gjorde da jeg bar frem siste mann :)

 

Så hva veier vi nå i starten? :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veier 57. Sist graviditet veide jeg også 57 før jeg ble gravid. Og da la jeg på meg 15 kg. Spent på hvordan det går denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 169 og mener jeg var ca 75 før jeg fant det ut. Har jo lagt på meg en god del i BH'n og er også 10.000 forstoppet. Har mistet mye apetitt så har gått litt ned i livet og lårene men ellers eser jeg jo sakte men sikkert ut. *sukk* Håper ikke på en hel masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veide 55kg nå ved siste menstruasjon. Veide det samme med første barn og var 69kg når jeg fødte. 14kg opp synes jeg er helt ok. Og jeg trente som alltid, 4-5 ganger i uken frem til 2uker før fødsel. Håper på den samme vektgangen nå som sist. Jeg gikk ned 10kg de første to ukene. Men de siste fire hang som limt på i nesten et år. Og jeg ammet til han var ca 14mnd... 😳 håper det blir bedre med neste nå! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 53kg ved positiv test. Blir spennende å se..... Gikk opp 17kg ved begge de tidligere svangerskapene, alt unntatt to kilo gikk rimelig kjapt av igjen da. Men begge de andre gangene la jeg på meg en del alt i 1.trimester, nå har jeg fryktelig kvalme og kaster opp en del så blir vel kanskje et par kilo mindre vektøkning denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Denne gangen er startvekten 74kg og jeg krysser fingrene for å ikke gå opp alt for mye for har kjempet hardt for å komme ned i vekt siden sist.

Første svangerskap startet jeg på 85kg og la på meg 27kg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg må snart komme i gang med treningen igjen. Trent aktivt i 1 år, men så å si ingenting siste 2 mnd :-( trener crossfit, er litt redd det kan skade mer enn det gjør godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva jeg veier idag men jeg veide 77 da jeg ventet førstemann, endte på 78 ved fullgått. Slanket meg ikke altså. Veide da 70 når jeg hadde født. Startet på 79 andre gangen og endte på 87.veier litt mer denne gangen tror jeg. La på meg masse etter jeg fikk minstemor men har gått ned mesteparten. Har ikke vært på første kontroll enda og får ikke veid meg før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk dattern min veide jeg 49 kg, og 81 kg da jeg fødte (32 kg opp).

Da jeg fikk sønnen min veide jeg 67 kg, og 103 kg da jeg fødte (36 kg opp)

 

Har vært gravid 3 ganger siden våren 2012, så har gått endel opp i vekt. Nå veide jeg 76 kg da jeg ble gravid, og nå på kontroll 9 uker, veide jeg 80 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...