Gå til innhold

Lodde og Linn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt spader av den serien!

Anonymous poster hash: 91135...ea7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og, men lille ELSKER den 😣

Skrevet

Vi er nok ikke i rett alder...

Skrevet

Her går det på Disney junior i huset :)

Kos deg med nrk kanalen din du ;)

Anonymous poster hash: bb64e...ab7

Skrevet

Sønnen på 2 vil BARE se lodde og Linn døgnet rundt!! Ikke noe annet! Det første han sier når han våkner er: "Lodde"! Gud så lei jeg er av å se på det...

Anonymous poster hash: 737ca...8bd

Skrevet

Hehe :) Vi har diverse utenlandske barnekanaler og, men liker å se alt det andre og Fantorangen er søt. Hun Linn er da så negativ! "NEEEEI, jeg kan ikke det!" "Neeeei, jeg tør ikke." "Neeei, jeg vil ikke." Hører bare den skrikende stemmen og alle nektelsene. Det er vel litt av poenget med serien og, at han Lodde skal oppmuntre og liksom vise at man får til det man vil, men ååååh! Haha :D! Kl. 18-19 er dagens tålmodighetskvote brukt opp også, det hjelper ikke akkurat på :P

Skrevet

Som dere engasjerer dere da;-) Linn er da som barn flest, eller egentlug litt greiere.. Lodde hjelper henne på en fin måte. Synes det er en riktig aå oppbyggelig seie jeg.. enten det eller så bryr jeg meg lite ;-)

Anonymous poster hash: cbf83...588

Skrevet

Datteren min på 3,5 år elsker også serien og har fått Lodde-edderkoppen som hun flyr og drasser på :)

Anonymous poster hash: 83038...d2f

Skrevet

Åh jeg ser gjerne Lodde Og Linn, ja NRK super generelt er tommel opp!

Sålenge jeg slipper Disney Junior/Playhouse Disnwy.

Takk Gud for at det ikke er i hus

Anonymous poster hash: 941e4...e47

Skrevet

Sønnen på 2 vil BARE se lodde og Linn døgnet rundt!! Ikke noe annet! Det første han sier når han våkner er: "Lodde"! Gud så lei jeg er av å se på det...

Anonymous poster hash: 737ca...8bd

Haha så søtt da☺️☺️

Anonymous poster hash: 1d683...dfc

Skrevet

Min på 2 elsker det! Jeg syns det er ok jeg. Linn endrer seg jo alltid til det positive :)

Anonymous poster hash: 0b5d4...f24

Skrevet

Du aner ikke hvor godt du har det. Her i huset er vi på " Dora - the explorer kjøret".

"Hello, I am DOOOOORAAAA. Dette er min " grandma". Kan du si "grandma"? Lets go to the partiiiiiiii". Aaaaaaaarrrrrghhh, jeg kunne oppsøke produsenten og gravd ut øynene hans med en heklenål og det ville fremdeles vært mindre enn fortjent.

Skrevet

Takk gud at jeg ikke er den eneste. For et forferdelig program. Får hodepine etter to minutter. Hun fortellerjenta skriker seg jo gjennom hver episode og er bare sur og gretten. Men, poden liker det så hva gjør man ikke da  :tongue:

Skrevet

Jeg savner lille Jack, jeg. Sønnen vår på 14mnd ble så glad hver gang den begynte. Jeg blir helt gal av Lodde og Linn, Hvorfor SNAKKE SÅ HØYT OG INTENST HELE TIDEN? Og hva er greia med at alle blir så "redd" for Lodde på slutten av hvert program?

Anonymous poster hash: 936f3...f47
Skrevet

Jeg ELSKER Lodde!!! :-)

Anonymous poster hash: c5afa...560

Skrevet

Du aner ikke hvor godt du har det. Her i huset er vi på " Dora - the explorer kjøret".

"Hello, I am DOOOOORAAAA. Dette er min " grandma". Kan du si "grandma"? Lets go to the partiiiiiiii". Aaaaaaaarrrrrghhh, jeg kunne oppsøke produsenten og gravd ut øynene hans med en heklenål og det ville fremdeles vært mindre enn fortjent.

hahah her også. "Si jump" " HØYERE!!!!" Si juuuuump" vi klarte det vi klarte det vi klarte det HURRA. We did it- vi klarte det. Klikk

Anonymous poster hash: bae49...c8c

Skrevet

Jeg savner lille Jack, jeg. Sønnen vår på 14mnd ble så glad hver gang den begynte. Jeg blir helt gal av Lodde og Linn, Hvorfor SNAKKE SÅ HØYT OG INTENST HELE TIDEN? Og hva er greia med at alle blir så "redd" for Lodde på slutten av hvert program?

Anonymous poster hash: 936f3...f47

Vi savner også lille Jack! Synes de i minste kunne ha latt Jack forbli på nett-tv.

Anonymous poster hash: b3c65...d15

Skrevet

Savner også Lille Jack her i huset. Blør ut av ørene etter en episode med Lodde og Linn. "JEG VIL IKKE LEKE!" "JEG VIL SITTE HER!!" "JEG ER SUR!!"

Anonymous poster hash: ff4b1...71b
Skrevet

Lodde og Linn er slitsomt å se på, men lille jack var bare irriterende..  Få tilbake sesam stasjon og fraglerne sier jeg ! :)

Anonymous poster hash: 5955d...4a1
Skrevet

Bare vent, plutselig er de små store og ser på ICarly og sånt. Det er verre, har lengre episoder og går ustanselig på ALLE kanaler!

Anonymous poster hash: 9db1a...d8b
Skrevet

Det er i det minste bedre enn syretrippen Drømmehagen....

Skrevet

Ja enig, Drømmehagen er sykt. Makka og greier :) Lurer på hva som er pedagogisk riktig med pipelydene og whatnot. Bare tull og hjernedødt.

Synes generelt barne-tv var bedre før da vi var små, er født på midten av 80-tallet selv. Men hun fortellestemmen til Linn, baaaaaaah, neeeeeeei jeg vil ikke høre på deeeeg!

Skrevet

Hos oss er det peppa gris som er det kuleste. Jeg kan overleve peppa men skjønner ikke hvorfor de ligger på gulvet når de ler..?!  

Det verste med disse barneprogrammene er sangene som sitter fast i hodet flere år etterpå.. 

Skrevet

Heller Lodde og Linn og andre barnetv programmer enn de der dubba fjortiss programmene på Disney channel som 10 og 12 åringene ser på her. De får jeg spader av..

Skrevet

Her er det brannmann Sam som er den store slageren, og stemmen til den lille drittungen Georg får meg til å skjære tenner!!'

Lodde og Linn ser vi også, men det plager meg ikke så mye.

Hvor og når går Peppa Gris? Var nettopp i London, og der var det tydelig at det var den store hypen. Det var fullt av effekter på alle lekebutikkene vi var innom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...