Gå til innhold

Jeg er visst rota til alt vondt, i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann ble i dag så dårlig humør at han klapset til guttungen vår i hodet fordi han griset med maten.. Jeg reagerte med å si at det han gjorde var galt, og han sa at det var jo ikke rart han var i dårlig humør, siden han måtte høre på klagingen min i hele 45 min i dag.

Klagingen gikk ut på at vi var på mine svigerforeldres hytte, vi skulle reise hjem og siden dette er på en øy, måtte vi vente til alle var klare til å dra. Min svigerfar er en petimeter uten like, og ble aaaaaldri færdi! Lillegutt skrek fordi han var trett, og de to andre barna terget hverandre og gråt fordi de var utålmodige. Omsider kom vi oss av gårde, og jeg sa til mannen min i bilen at han burde sagt noe til faren sin, men han mente at det ikke var noe vits i å si noe..

Hva syns dere? jeg mener man må få lov til å si noe, når man sitter der med 3 unger som ikke orker å vente lenger...

Mannen mener at jeg bør i allefall ikke si noe, så da lurer jeg på hva jeg skal gjøre da?

Anonymous poster hash: d108c...5c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unga må faktisk lære seg å vente.

Jorda dreier seg ikke rundt dem.

Og hvis de har problemer med dette hvorfor kunne ingen aktivisere de litt da?

Forøvrig feil å klaske til ungen i hodet.

Anonymous poster hash: 8c2b8...67e

Skrevet

Du har rett og han har feil. Det sier seg selv! Også må du ikke la mannen slå/klapse til barnet. Det er kun hans feil, ikke din.

Anonymous poster hash: dc7dc...217

Skrevet

Var ikke så lett å aktivisere de, når alt skal ryddes bort og settes inn i hytte og boder.. Vi skulle jo dra. Ungene våre må til stadighet vente, sier seg selv når de er 3 stykker.

Skrevet

Var ikke så lett å aktivisere de, når alt skal ryddes bort og settes inn i hytte og boder.. Vi skulle jo dra. Ungene våre må til stadighet vente, sier seg selv når de er 3 stykker.

Hvis alle var opptatt med å rydde var dere vel heller ikke klare til å dra før.

Hvorfor mase da på mannen om å dra før??

Skrevet

Vi hadde ryddet ferdig, men så kom svigerfar på at det var flere ting han skulle gjøre, han har en del ritualer for å si det slik, så da ble vi satt på vent. Svigerfar har selv sagt at han ønsker å innrette seg etter ungene, men når det kommer til avreise fra hytta, så glemmer han det helt..

Gjest Minnieropptatt
Skrevet (endret)

Neste gang får én ta seg av ungene og resten rydde. Da bør det bli lettere stemning.

At han blir i dårlig humør av at du maser, betyr ikke at det er greit at han klapser til ungen.

Endret av Minnieropptatt
Skrevet

:balltre:  Du er bortskjemt, verden kan ikke dreie rundt din og barnas akse hele tiden.

Anonymous poster hash: ead65...c13
Skrevet

:balltre:  Du er bortskjemt, verden kan ikke dreie rundt din og barnas akse hele tiden.

Bortskjemt faktisk!

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

:balltre: Du er bortskjemt, verden kan ikke dreie rundt din og barnas akse hele tiden.

Hehe, hva har den situasjonen med at hi er bortskjemt å gjøre?

Skrevet

Hvis svigerfar har disse ritualene sine som du sier, tror du det ville hjelpe at din mann står å gnåler på han da. Smekke til barnet var jo unødvendig så der er han på jordet, men du er hakk i hel selv spør du meg. Vent eller så får du si fra til svigerfar selv da. løsninga får være at dere dropper tur til hytta da dersom dette er ett stort problem :)

Anonymous poster hash: 0dc49...229
Skrevet

Jeg synes dere begge virker umodne og selvsentrerte. Siden du lurte.

Anonymous poster hash: 7c307...ddf
Skrevet

Han slår barnet og skylder på deg.

Uansett bakgrunn er det ikke ok, og jeg hadde tatt med meg barna på minuttet.

Vold mot barn er aldri ok.

Skrevet

De fleste har ritualer vedrørende det å reise fra hytte. Grunnen er at du som hytte eier aldri helt vet når du kommer tilbake og at huset da kan stå tomt lenge.

Kunne ikke du aktivisert ungene, så din mann og svigerforeldre kunne rydde ferdig? Når vi er på hytta, tar mannen ungene ut så jeg får ryddet, vasket og satt alt helt på plass før vi drar, vi vet aldri helt om vi kommer opp neste helg eller om 4mnd.

Klaske til ungene, er aldri greit.

Anonymous poster hash: 9c9ce...a83

Skrevet

Han er verst, som tyr til vold! Det er fullstendig uakseptabelt og set andre feilvurderingar i skuggen.

Men maset ditt imponerer ikkje heller.

Skrevet

Vi hadde ryddet ferdig, men så kom svigerfar på at det var flere ting han skulle gjøre, han har en del ritualer for å si det slik, så da ble vi satt på vent. Svigerfar har selv sagt at han ønsker å innrette seg etter ungene, men når det kommer til avreise fra hytta, så glemmer han det helt..

Nå må du bestemme deg. Du ble satt på vent? Da HADDE du tid til å aktivisere barna da???

Skrevet

Klart det ikke er greit å klappe til guttungen!

Der har du rett.

Vi pleier å dele oss når vi pakker oss ut fra et sted.

Det vil si : jeg sender mannen og ungene ut for å finne på noe,

ringer når alt er klart til å bæres til bilen og huset/ hytta/ båten er vasket.

Skrevet

Det er faen meg aldri greit å klappe til barn!

Om mannen er sint på deg, så skal det da virkelig ikke gå utover barna!

Skrevet

Okey, jeg gir meg. Jeg er umoden, bortskjemt, masete og selvsentrert. Men, vanskelig å hjelpe til med å rydde når han skal ha det akkurat på sin måte!! Han tror ikke sønnen får det til like bra, skjønner dere.

Mannen min slo ikke hardt, han bare klapset litt til, og han er veldig lei seg for at han gjorde det, synes vel egentlig ikke det var min feil heller.. Han bruker ikke å slå barn, bare så det er sagt.

Hilsen HI

Skrevet

Okey, jeg gir meg. Jeg er umoden, bortskjemt, masete og selvsentrert. Men, vanskelig å hjelpe til med å rydde når han skal ha det akkurat på sin måte!! Han tror ikke sønnen får det til like bra, skjønner dere.Mannen min slo ikke hardt, han bare klapset litt til, og han er veldig lei seg for at han gjorde det, synes vel egentlig ikke det var min feil heller.. Han bruker ikke å slå barn, bare så det er sagt.Hilsen HI Anonymous poster hash: d108c...5c0

Og nå unnskylder du mannen din for å miste besinnelsen ovenfor et barn fordi han var irritert (på deg).

Jaja... Bare han er lei seg så, for det hører vi jo aldri at de som slår er.

Anonymous poster hash: ef0bf...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...