Gå til innhold

Inspirert av en annen tråd. Hva tenker dere om dette da

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig, ellers et helt normalt utseende. Min mann har et veldig flott ytre, og er meget attraktiv. Jeg er ikke full i penger ;-)

Anonymous poster hash: 25357...d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jeg tenker? At du er usikker og lite kreativ

Anonymous poster hash: 5a0c1...008
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan du er. Om du refererer til overvekt som at da er du lite attraktiv, så tenker jeg at mannen din er kjedelig. 

Når jeg treffer pene, kjekke menn med upene (eller kjempeordinære) kvinner (grå mus), er for oftest mennene gørr kjedelige. 

Men, jeg syns ikke overvektige er uattraktive da. Så det kommer liksom an på resten av deg ;p

Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Alle har ulik smak og ulike preferanser, både når det kommer til det ytre og det indre. Mannen din synes nok at du er like fin og flott, som det du synes at han er :-) 

Anonymous poster hash: 3384d...f3a
Skrevet

Er langt i fra usikker jeg, men kreativitet har jeg aldri vært kjent for ;-) Årsaken til at jeg lurer er at jeg ble overrasket over svarene i den andre tråden, der det tydelig kom frem at flere tenker at en flott kvinne som finner en overvektig og lite pen mann, antakelig kun er ute etter pengene hans.

Jeg for min del tror de fleste voksne mennesker går etter kjemien de føler mellom seg og den andre. At de har like verdier osv. Utseendet teller ikke høyest for alle. Mannen min er som nevnt veldig attraktiv, men det var hans personlighet, og kjemien mellom oss som tiltrakk meg. (Jeg har aldri sett etter et flott ytre for å si det slik).

Jeg mener også at når en liker noen for den de er, så blir de flottere å se på uansett.

Anonymous poster hash: 25357...d00

Skrevet

Tenker aldri over utseende til andre mennesker, så vet ikke.

Syns det er verre når totalt usympatiske mennesker får seg kjæreste. 

Anonymous poster hash: 2927d...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...