Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Som bruker en del altså, jeg tar ca 6 stk om dagen. Hvordan er du på morgenen? Jeg tar de pga fibromyalgi og jeg syntes jeg har blitt ekstra tung på morgenen, må ligge leng før jeg klarer å stå opp. Er mye mer tung i kroppen enn det jeg er til vanlig. Føler jeg har mer vondt også i beina enn det jeg pleier. Det går over etterhvert, sånn at det blir "vanlig vondt", men morgenen er så tung. Tar de siste pillene sånn i 20 tiden, men det er like ille om jeg tar de kl 18. Anonymous poster hash: 8bb34...b77
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Tar 3 om dagen i dårlige perioder etter en ryggskade i en ulykke. Jeg kjenner ikke noe til det du nevner. Jeg sover derimot utrolig dårlig og blir rastløs og blir litt sliten av de. Men så lenge smerten en borte så tåler jeg det. Anonymous poster hash: ffac8...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå