Gå til innhold

Dette med stønad til barnetilsyn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Hvordan er det når jeg får meg ny samboer? Når jeg bruker bidragskalkulatoren tilsier denne at barnefar faktisk betaler mer bidrag når jeg ikke mottar stønad til barnetilsyn lengre grunnet ny samboer. Kan det stemme at han på kompensere for denne utgiften når jeg ikke får støtte fra NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvordan regelen var i min tid, men jeg dekket den kostnaden der med glede da jeg fant mannen mitt liv, siden vi var tross alt to og jeg sparte mye på å dele fellesutgifter med han. I mine øyner mener jeg det er feil at den ekstra kostnaden skal falle på barnasfar, når det er tross alt du som er 'selvforsyn' i dette. Jeg syns heller ingenting om de kvinnfolk som finner seg ny mann og får unger med dem, tar så 80% permisjon og søker så barnebidrag endring for at de tjener mindre under mammaperm av fri vilje. Ikke rart at mange alenemødre blir stemplet for grådighet.

Anonymous poster hash: f9b5e...aae

Skrevet

Det er riktig at far da skal betale mer siden "dere" ikke lenger får støtten fra staten. Du må betale mer og han må betale mer. Ikke noe galt i det, det koster å ha barn.

Anonymous poster hash: 54351...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...