Gå til innhold

jeg fant den perfekte, men jeg var ikke klar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jeg dum kanskje. Den perfekte elsker meg enda. Men etter 1 år sammen så klarte jeg ikke mer. Jeg var ikke klar for et forhold, jeg trivdes best med han på avstand. Mitt behov for og være alene og ikke ha noen forpliktelser er stort. Jeg savner han veldig men jeg føler meg utrolig mye bedre. Vi kan jo bare være venner en stund til jeg blir klar

Anonymous poster hash: 44d14...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!

Anonymous poster hash: a57d4...cd7

Skrevet

Jeg tror ikke han er den rette for deg siden du etter et år fremdeles ikke vil være i et forhold med ham, men liker ham best på avstand. Da er han ikke den perfekte for deg! Da blir han bare perfekt på en overfladisk måte, ikke på de områdene som virkelig gjelder.

Jeg tror du mener han er perfekt fordi han har mange kvaliteter du ønsker deg i en mann, kanskje han har jobb/økonomi osv. som også gjør ham til et trygt og "perfekt" valg. Men det er helt klart at han tross alle hans gode kvaliteter ikke er den rette for deg.

Jeg synes du skal være så fair at du gir slipp på ham, ikke ha ham på gress i tilfelle du kommer til å bli klar en gang i fremtiden.

Du skriver det jo selv - du har det bedre uten ham!

Det virker på meg som om du er ganske umoden på måten du tenker rundt dette.

Han er tydeligvis ikke den rette for deg - da bør du også stå for det og fortelle ham det. Slutt å gi ham forhåpninger om at det kanskje kan bli dere en gang i fremtiden, for det kommer mest trolig aldri til å skje - fordi du ikke har nok følelser for ham!

Ikke behold ham på avstand fordi det er kjekt å få oppmerksomhet fra ham. Bryr du deg om han så bør du slippe ham helt fri slik at han får muligheten til å møte en dame som faktisk kan elske ham tilbake. For det er helt tydelig at du ikke elsker ham. Du liker ham kanskje, men du elsker ham ikke som man bør elske en partner. Og har du ikke greid å elske ham på et år så kommer det ikke til å skje. Å holde fast med ham blir egoistisk av deg!

Gi slipp slik at du også kan finne en mann du elsker i fremtiden.

Anonymous poster hash: 3be69...494
Skrevet

Jeg har nok litt mer å lære om "den rette" og om meg selv før jeg involverer meg med noen.. kanskje. Jeg vil bare ikke være kjæreste med noen..

Anonymous poster hash: 44d14...273

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...