Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Er nærmest sjokkert! Skulle handle meg noen nye sommerklær i går. Var innom et par butikker og havnet til slutt på Bik Bok. Der har jeg aldri kjøpt klær tidligere, for deres str L har jeg aldri fått på meg. Tok med noen klær og prøvde. Tok L som jeg pleier, men de var alt for store. Gikk ned til M, var enda litt for stor. Så da prøvde jeg rett og slett S og de passet perfekt! MEN! Når jeg ser meg selv i speilet så er jeg langt unna en S. Jeg ser fremdeles den feite blubba som jeg har sett de siste 10 årene. Hvorfor er det så vanskelig å omstille synet man har på seg selv? Jeg treffer folk nesten daglig som kommenterer hvor bra jeg ser ut, men det synker ikke inn. Blir liksom aldri bra nok. Har nådd målet jeg satte meg, men ser jo at det ikke skader å gå ned ytterligere 5-7 kg. Hjelper ikke akkurat på at mannen mener jeg ikke ser bra ut. Han synes jeg er aaaalt for tynn og jeg har aldri fått noen komplimenter på at jeg har vært flink som har tatt tak i min egen overvekt (-40kg på 2 år). Æsj! Dette som liksom skulle bli sommeren der jeg endelig kunne vise meg på stranda uten å gremmes Anonymous poster hash: 2ba0f...d94
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Hvor mye veier du da, og hvor høy er du? Anonymous poster hash: d88b6...58e
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Har det som deg. Gått fra str L til XS-s og blir alltid overrasket når M er altfor stort. Jeg vet ikke, tror det er vanskelig å omstille seg. Anonymous poster hash: 4c1b5...994
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Nå skal ikke jeg si at du ikke er blitt slank altså, men det kommer jo også an på tøyet du kjøper :-) med dagens mote (litt posete, store gensere og topper), må jeg faktisk ned i både S og XS, selvom jeg til vanlig er M og noen ganger L. I min str. ser de genserne og toppene altfor store ut på meg. Men at du er blitt så slank, er kjempebra :-) Anonymous poster hash: c0229...596
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Nå skal ikke jeg si at du ikke er blitt slank altså, men det kommer jo også an på tøyet du kjøper :-) med dagens mote (litt posete, store gensere og topper), må jeg faktisk ned i både S og XS, selvom jeg til vanlig er M og noen ganger L. I min str. ser de genserne og toppene altfor store ut på meg. Men at du er blitt så slank, er kjempebra :-) Anonymous poster hash: c0229...596 Ja selvsagt Men jeg måtte ha S i vanlige topper og Har tidligere hatt veeldig store pupper (85H), men er nå bare 70D. Jeg føler meg ikke slank. Er 164 høy og 58 kg. Jeg ser jo at jeg er mindre, men kan virkelig ikke se at 40 kg er borte. Anonymous poster hash: 2ba0f...d94
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Jeg er 164 og 65 kilo og ser slank ut :-) bruker pgså s i klær :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Nå skal ikke jeg si at du ikke er blitt slank altså, men det kommer jo også an på tøyet du kjøper :-) med dagens mote (litt posete, store gensere og topper), må jeg faktisk ned i både S og XS, selvom jeg til vanlig er M og noen ganger L. I min str. ser de genserne og toppene altfor store ut på meg. Men at du er blitt så slank, er kjempebra :-) Anonymous poster hash: c0229...596 Ja selvsagt Men jeg måtte ha S i vanlige topper og Har tidligere hatt veeldig store pupper (85H), men er nå bare 70D. Jeg føler meg ikke slank. Er 164 høy og 58 kg. Jeg ser jo at jeg er mindre, men kan virkelig ikke se at 40 kg er borte. Anonymous poster hash: 2ba0f...d94 Skjønner godt hva du mener, man blir blind for sin egen vekt. Akkurat som at jeg ikke så at jeg hadde blitt tykk, før jeg plutselig så det etter å ha gått opp 40 kg. Går jeg ned igjem, ser jeg det vel ikke... Anonymous poster hash: d9ba9...886
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 Så flink du har vært! Jeg er 167 og 58/59 kg og bruker også small Anonymous poster hash: 67161...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå