catchbaby Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Å du kjære sommer!!! Klarte å tråkke på en feit, søt og bærekraftig viktig humlefaen! Hva hjelper? Akkuttips mottas med takk. Og alle tips som hjelper får slengkyss. Au..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Gni en rødkløver på det brente området, leste det i avisen her om dagen. Anonymous poster hash: 15099...223
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg glemte å si, mos rødkløveren. Skriv gjerne om det virker, jeg er litt spent selv. Anonymous poster hash: 15099...223
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Prøv å mos litt groblad, og legg på. Eventuelt en isbit/frosne erter etc., for å dempe smerten og eventuell hevelse. Anonymous poster hash: c69ed...067
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2014 Jeg glemte å si, mos rødkløveren. Skriv gjerne om det virker, jeg er litt spent selv.Anonymous poster hash: 15099...223 Rødkløver?! Wæh! Hva er det? Finner jeg det i hagen?
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2014 Fant ut av det. Fant både rødkløver og groblad. Det moses og gnikkes for harde livet.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Spent på om det virker? :-) Anonymous poster hash: c69ed...067
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 En humle stikker ikke, men brenner deg... Anonymous poster hash: 29c9d...45f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #9 Skrevet 16. juli 2014 En humle stikker ikke, men brenner deg... Anonymous poster hash: 29c9d...45f Humler har faktisk brodd de også. Anonymous poster hash: e9c47...005
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Ja, stemmer det, men prinsippet er det samme. Jeg er også spent på om det virker. Groblad er kjent for sårheling, men at det lindrer insektbitt/ stikk o.l. har jeg aldri hørt. Rødkløver leste jeg tilfeldigvis om i avisen her om dagen. Finner dessverre ikke artikkelen igjen nå. Anonymous poster hash: 15099...223
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2014 En humle stikker ikke, men brenner deg...Anonymous poster hash: 29c9d...45f Hahaha, nei de stikker man sier at de brenner fordi stikket kjennes ut som om det brenner, det skal jeg love deg
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Ja, stemmer det, men prinsippet er det samme. Jeg er også spent på om det virker. Groblad er kjent for sårheling, men at det lindrer insektbitt/ stikk o.l. har jeg aldri hørt. Rødkløver leste jeg tilfeldigvis om i avisen her om dagen. Finner dessverre ikke artikkelen igjen nå.Anonymous poster hash: 15099...223 Kan ikke akkurat si at denne grønskegrøten her var en vidundkur, men det er ikke så ille lenger, om det er bladene eller om det er tida som har vært til hjelp veit jeg ikke, men om det ikke hjelper fysisk kan vi hvert fall konkludere med at det har en psykisk lindrende effekt. Takk for gode råd, slengkyss on the way :* Endret 16. juli 2014 av catchbaby
det er berre mordi Skrevet 16. juli 2014 #13 Skrevet 16. juli 2014 Klorin rett på stikket er best. Men det må skje rett etter. Klorin er base, og det nøytraliserar syra frå stikket. Lurt å ha litt klorin i veska om sommaren:)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #14 Skrevet 16. juli 2014 Aloe Vera? Hjelper mot alt Anonymous poster hash: e9c47...005
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #15 Skrevet 16. juli 2014 Klorin rett på stikket er best. Men det må skje rett etter. Klorin er base, og det nøytraliserar syra frå stikket. Lurt å ha litt klorin i veska om sommaren:) Der har du husmora som har vært ute en sommerdag før! Høres genialt og farlig ut, akkurat som jeg liker det. Skal ta med meg en liten slant klorin framover. Hører rykter om at humlebestsnden er på nedtur her til lands fortida, men sliter med å tro det. Det kryr av feite hårete humler. De er søte da
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Aloe Vera? Hjelper mot alt Anonymous poster hash: e9c47...005 Fant no aftersun med aloe vera i, smører litt av den på og, dette må jo bare bli bra! Forebyggende tiltak: sandaler. Endret 16. juli 2014 av catchbaby
det er berre mordi Skrevet 16. juli 2014 #17 Skrevet 16. juli 2014 Klorin rett på stikket er best. Men det må skje rett etter. Klorin er base, og det nøytraliserar syra frå stikket. Lurt å ha litt klorin i veska om sommaren:) Der har du husmora som har vært ute en sommerdag før! Høres genialt og farlig ut, akkurat som jeg liker det. Skal ta med meg en liten slant klorin framover. Hører rykter om at humlebestsnden er på nedtur her til lands fortida, men sliter med å tro det. Det kryr av feite hårete humler. De er søte da Det er heilt genialt! Eg vart stukken av ein kveps, tok på klorin rett etter og eg kjende ingenting - ikkje så mykje som litt kløe etterpå eingong:)
catchbaby Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. juli 2014 Klorin rett på stikket er best. Men det må skje rett etter. Klorin er base, og det nøytraliserar syra frå stikket. Lurt å ha litt klorin i veska om sommaren:) Der har du husmora som har vært ute en sommerdag før! Høres genialt og farlig ut, akkurat som jeg liker det. Skal ta med meg en liten slant klorin framover. Hører rykter om at humlebestsnden er på nedtur her til lands fortida, men sliter med å tro det. Det kryr av feite hårete humler. De er søte da Det er heilt genialt! Eg vart stukken av ein kveps, tok på klorin rett etter og eg kjende ingenting - ikkje så mykje som litt kløe etterpå eingong:) Gleder meg allerede til neste stikk og ikke minst gleder jeg meg til noen andre får stikk og jeg kan briefe ned denne vidunderkuren. Klorin i veska folkens!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #19 Skrevet 16. juli 2014 En humle stikker ikke, men brenner deg...Anonymous poster hash: 29c9d...45f Hahaha, nei de stikker man sier at de brenner fordi stikket kjennes ut som om det brenner, det skal jeg love deg Så rart, for jeg får blemmer når jeg er uheldig og tråkker på en Anonymous poster hash: 29c9d...45f
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #20 Skrevet 16. juli 2014 En humle stikker ikke, men brenner deg...Anonymous poster hash: 29c9d...45f Hahaha, nei de stikker man sier at de brenner fordi stikket kjennes ut som om det brenner, det skal jeg love deg Så rart, for jeg får blemmer når jeg er uheldig og tråkker på en Anonymous poster hash: 29c9d...45f Det er alikevel et stikk. Med brodd Anonymous poster hash: ba6e4...f79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå