Gå til innhold

første gang overnatting med bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår er 3 år men har til nå bare hatt samvær i noen timer i mnd pga tid. 

Nå har faren hans kommet hit hvor jeg bor og har samvær her med den nye familien hans. Veldig hyggelig alle sammen ikke det. 

Men det er akkurat som jeg er redd for å miste sønnen min. De er 3 og en familie og jeg er bare jeg.

Har ikke hindret samvær på noen som helst måte og kommer aldri til å gjøre det. Det er jeg som har pushet på samvær. 

Men sitter med en veldig ekkel følelse som jeg ikke blir kvitt. Vet dette er teit men klarer ikke helt å la være. 

Kjæresten til bf er akkurat som meg borsett fra hun drømmer om alt og jeg gjør alt jeg drømmer om (hun liker alt det samme som meg) og frykter at gutten heller vil være hos de siden de er fler. 

Jeg har vært alene siden fødsel med han og det har vært vanskelig i forhold til bf hele tiden pga han tenker ikke på sønnen sin han tenker på seg selv om hvordan han kan få det best....

Anonymous poster hash: 0de41...e4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lar du ungen din sove hos noen han kun har møtt få timer pr. mnd? Kjenner han faren i det hele tatt?

Anonymous poster hash: ad133...7a8

Skrevet

Hvorfor lar du ungen din sove hos noen han kun har møtt få timer pr. mnd? Kjenner han faren i det hele tatt?

Anonymous poster hash: ad133...7a8

Han har sett han oen timer i mnd i 2 år nå. Jeg er 5 min unna om det skulle være noe. Han sover ett sted han er trygg fra før. 

Sønnen min er og vant til å være hos andre pga situasjonen min noe som gjør det enklere på en måte. 

Skrevet

Noen fler innspill?

Skrevet

Kjæresten hans drømmer om deg samme som deg, og du gjør hva du drømmer om... Hva betyr det??

Anonymous poster hash: de8f0...28d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...