Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 Ei jente som er vakker, modelpen, sexy finner seg en man som er ikke så pen, blir nesten som skjønnhet og udyret. Han er veldig rik da, har mye penger. Hva tenker dere? Ekte kjærlighet? Jeg har vanskelig for å tro på det. Anonymous poster hash: 53b21...faa
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Så du tror at om man er vakker er man nødvendigvis grunn? Og om man ikke er så pen har man null sjarm og karisma? Heldigvis så slipper jeg å tenke så mye over hvorfor andre velger den partneren de gjør. Anonymous poster hash: 60b06...8df
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg tenker selvfølgelig golddigger, noe ala Louise Angelica og Riise Anonymous poster hash: 626ad...d0d
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Jeg tenker selvfølgelig golddigger, noe ala Louise Angelica og Riise Anonymous poster hash: 626ad...d0d Ikke sant? Jeg å. Anonymous poster hash: 53b21...faa
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Utseendet og penger påvirker hvem man faller for. Det er ikke sikkert de hadde forelsket seg om hun hadde vært stygg og han fattig, men jeg tipper de faktisk er forelsket i hverandre slik de er. Anonymous poster hash: 55a79...862
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #6 Skrevet 16. juli 2014 Tenker raskt golddigger jeg også, men nå vet jeg om et slikt par her. Hun er nydelig, og han ser ut som noe noen har tygd og kastet opp. Han har fast jobb alt det der, men han har ikke noe mer penger enn vanlig mann i gata. Så er ikke pengene hun er ute etter ivertfall. Vi må si vi ble temmelig overrasket da hun kom med han. Hun er vanlig en slik person som går etter gutter/menn som er ca modell pen. Anonymous poster hash: bc4fc...8a2
Elsker livet Skrevet 16. juli 2014 #7 Skrevet 16. juli 2014 Nå er det nokså normalt at kvinner ønsker en mann med høy sosial status og/eller posisjon i samfunnet. Utseende er gjerne ikke vektlagt i så stor grad. Menn går gjerne etter utseende da det igjen øker deres posisjon. Så jeg tenker at det er naturlig, om enn primitivt, og at det ikke nødvendigvis bevisst er lommeboka han hun er sammen med.
Cherries Skrevet 16. juli 2014 #8 Skrevet 16. juli 2014 (endret) Kall meg naiv, men jeg har tro på kjærligheten.. utseendet er ikke det jeg setter først, men heller interesser og kjemi. Og smaken er som baken, kanskje hun syns han er fantastisk kjekk? Endret 16. juli 2014 av Cherries
lykkeliiten Skrevet 16. juli 2014 #10 Skrevet 16. juli 2014 Jeg kjenner noen som er akkurat som dette paret. Hu er kjent for å "jakte " på muskelgutter , men ble lei av at disse gutta fikk så mye oppmerksomhet. Så hu fant seg en "lubben" gutt med mye penger.. Hele byen snakker om dem... Uff!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #11 Skrevet 16. juli 2014 Pene jenter får pene gutter og pene gutter er ofte drittsekker. Jentene går lei og finner seg helt vanlige menn isteden. Anonymous poster hash: 6377b...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå