Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #1 Skrevet 16. juli 2014 For andre gang på to år har jeg vært fjern på kvelden og istedenfor å ta kveldspilla mi (magnesium) så tok jeg tabelettene for i morgen tidlig. Dvs ritalinkapsel, omega3 og b-vitamin. Forrige gang merket jeg tabben samtidig som jeg svelget pillene og skyndet meg å spy de opp, da var det bare et bittelite hull i ritalinkapselen og masse innhold, så fikk sove. Spydde i vasken for å se om ritalinen kom opp, skrubbet selvfølgelig vasken etterpå. Denne gangen kom jeg ikke på det før etter 5 min og klarte ikke å spy, har vansker for å spy og sist jeg spydde var den gangen for to år siden. Så nå ligger jeg er lys våken. Har ferie men vi skal reise bort i morgen tidlig på bilferie. Herlig Er vel ikke den eneste som har gjort den tabben? Anonymous poster hash: e82f1...0b6
LeTwinsA Skrevet 16. juli 2014 #2 Skrevet 16. juli 2014 Huff da, har ikke ADHD - men føler med deg. Man blir jo veeeldig skuffa og lei seg over slike tabber. Håper du får en fin dag endog. Klem
mamma_bergen Skrevet 16. juli 2014 #3 Skrevet 16. juli 2014 Jeg ble trøtte av dem jeg..Det hendte jeg tok på kvelden om jeg skulle noe, men det ødela ikke søvnen min. Så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #4 Skrevet 16. juli 2014 Nå spør jeg av uvitenhet, misforstå meg rett... Blir man ikke roligere (og sovner lettere) av ritalin om man har adhd? Trodde det var de som IKKE hadde adhd som opplevde det motsatte? Anonymous poster hash: af2bc...fbd
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2014 #5 Skrevet 16. juli 2014 Nå spør jeg av uvitenhet, misforstå meg rett... Blir man ikke roligere (og sovner lettere) av ritalin om man har adhd? Trodde det var de som IKKE hadde adhd som opplevde det motsatte? Anonymous poster hash: af2bc...fbd Noen kan slite med å sovne etter inntak av Ritalin, så det stemmer forsåvidt. Men "problemet" med Ritalin er at den fort går ut av kroppen, og derfor bør tas flere ganger om dagen. Jeg tipper Hi tok denne pilla seint om kvelden siden hun fremdeles lå våken 03:30 om natta. Ellers kan placeboeffekten ha slått inn Anonymous poster hash: bbee6...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå