Gå til innhold

Jeg ville aldri vert utro!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er oppdratt til å vise respekt for andre mennesker.

De som lever i et godt forhold, har ikke behov for å være utro. Jeg mener helt bestemt at de som er utro, lever i et forhold som de selv ikke syntes er viktig eller verdifullt. Man er ikke utro mot noen man mener er viktig og verdifull.

 

Om man har komt til det stadiet at man ikke lenger verdsetter forholdet man lever i, forteller man den andre parten dette, før en har seg med noen andre.

 

Punktum.

 

Anonymous poster hash: aab42...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

 

Anonymous poster hash: 2e4f2...8ca

Skrevet

Jeg er oppdratt til å vise respekt for andre mennesker.

De som lever i et godt forhold, har ikke behov for å være utro. Jeg mener helt bestemt at de som er utro, lever i et forhold som de selv ikke syntes er viktig eller verdifullt. Man er ikke utro mot noen man mener er viktig og verdifull.

Om man har komt til det stadiet at man ikke lenger verdsetter forholdet man lever i, forteller man den andre parten dette, før en har seg med noen andre.

Punktum.Anonymous poster hash: aab42...ab2

Helt enig med deg.

 

Desverre har dette kommet for å bli i samfunnet vårt, hvor forhold blir kun basert på det overfladiske.

Jeg vil tørre å påstå at selvsentrerte mennesker driver med den slags, når det kommer til utroskap.

 

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Skrevet

100% enig.



Anonymous poster hash: dc53b...1a4
Skrevet

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)

Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Skrevet

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)

Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

 

Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)

 

Anonymous poster hash: dc53b...1a4

Skrevet

 

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

 Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)Anonymous poster hash: dc53b...1a4

Ja;)

 

Mulig disse damene må finne seg nye menn i hytt og pine, for å få bekreftelse på at de er attraktive. Dette gjør de for å kompensere for manglende selvtillitt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Skrevet

 

 

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)Anonymous poster hash: dc53b...1a4
Ja;)

 

Mulig disse damene må finne seg nye menn i hytt og pine, for å få bekreftelse på at de er attraktive. Dette gjør de for å kompensere for manglende selvtillitt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Jeg blir faktisk såret over det dere skriver. Jeg trodde jeg hadde møtt mannen i mitt liv, fikk barn med han. Før det ble jeg dumpet hver gang jeg hadde hatt sex med en ny mann, og jeg hoppet ikke til køys med dem fort. Mannen jeg fikk barn med forlot meg, fordi familielivet var ikke noe for han likevel. Etter 8år alene har jeg fått enda et par hakk i sengestolpen, og fortsatt, jeg har vurdert nøye hvem jeg skal hoppe til køys med. Likevel sitter jeg igjen alene. Det eneste jeg ønsker er å møte en mann, gifte meg og få en større familie. Det er alltid mennene som trekker seg. Jeg blir stadig sjekket opp, så utseendet er det ikke noe i veien med. Men jeg er nå så redd for å gå inn i noe seriøst. Er helt enig i at jeg ikke ville vært utro noen gang. Men å si at dere som har funnet kjærligheten er bedre enn oss andre er bare ondskapsfullt. Bitter, nei, men trist, ja.

 

Anonymous poster hash: e0194...039

Skrevet

Verden er ikke svart-hvitt. Det finnes mange årsaker til at folk er utro!

Jeg sier ikke at utroskap er bra på noen som helst måte, men å sitte og dømme andre for dette blir for dumt!

Selv har jeg aldri vært utro, men jeg har flere venner som har vært det. Og jeg mener faktisk at noen av tilfellene er svært forståelig!

 

Anonymous poster hash: 0307d...59b

Skrevet

 

 

 

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)Anonymous poster hash: dc53b...1a4
Ja;)

Mulig disse damene må finne seg nye menn i hytt og pine, for å få bekreftelse på at de er attraktive. Dette gjør de for å kompensere for manglende selvtillitt.Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Jeg blir faktisk såret over det dere skriver. Jeg trodde jeg hadde møtt mannen i mitt liv, fikk barn med han. Før det ble jeg dumpet hver gang jeg hadde hatt sex med en ny mann, og jeg hoppet ikke til køys med dem fort. Mannen jeg fikk barn med forlot meg, fordi familielivet var ikke noe for han likevel. Etter 8år alene har jeg fått enda et par hakk i sengestolpen, og fortsatt, jeg har vurdert nøye hvem jeg skal hoppe til køys med. Likevel sitter jeg igjen alene. Det eneste jeg ønsker er å møte en mann, gifte meg og få en større familie. Det er alltid mennene som trekker seg. Jeg blir stadig sjekket opp, så utseendet er det ikke noe i veien med. Men jeg er nå så redd for å gå inn i noe seriøst. Er helt enig i at jeg ikke ville vært utro noen gang. Men å si at dere som har funnet kjærligheten er bedre enn oss andre er bare ondskapsfullt. Bitter, nei, men trist, ja.Anonymous poster hash: e0194...039

Denne tråden er høyst sannsynlig myntet på notoriske utro mennesker. Og dette er ikke deg.

Du har nok bare gjort mange forsøk på å finne en stabil kjæreste, men ble lurt..

 

Du må forstå at dette kun gjelder personer som gladelig er utro, og det mange ganger på rad.

Det ligger mye psykologi bak dette, men alt i sum stammer mye av dette fra deres oppvekst. Kanskje fikk de ikke den kjærligheten de trengte fra foreldrene sine, eller kanskje de ble voldtatt av noen?

Eller så er det så enkelt som at de bare har dårlig selvtillitt, som bunner ut i et evig behov på bekreftelse ute.

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Skrevet

Jeg har vert utro mot mannen jeg elsker over alt. Pga sex'n manglet noe jeg fekk hos min kompis. Han sa ting jeg trengte å høre.

 

Anonymous poster hash: f7c33...2a6

Skrevet

 

 

 

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)Anonymous poster hash: dc53b...1a4
Ja;)

Mulig disse damene må finne seg nye menn i hytt og pine, for å få bekreftelse på at de er attraktive. Dette gjør de for å kompensere for manglende selvtillitt.Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Jeg blir faktisk såret over det dere skriver. Jeg trodde jeg hadde møtt mannen i mitt liv, fikk barn med han. Før det ble jeg dumpet hver gang jeg hadde hatt sex med en ny mann, og jeg hoppet ikke til køys med dem fort. Mannen jeg fikk barn med forlot meg, fordi familielivet var ikke noe for han likevel. Etter 8år alene har jeg fått enda et par hakk i sengestolpen, og fortsatt, jeg har vurdert nøye hvem jeg skal hoppe til køys med. Likevel sitter jeg igjen alene. Det eneste jeg ønsker er å møte en mann, gifte meg og få en større familie. Det er alltid mennene som trekker seg. Jeg blir stadig sjekket opp, så utseendet er det ikke noe i veien med. Men jeg er nå så redd for å gå inn i noe seriøst. Er helt enig i at jeg ikke ville vært utro noen gang. Men å si at dere som har funnet kjærligheten er bedre enn oss andre er bare ondskapsfullt. Bitter, nei, men trist, ja.Anonymous poster hash: e0194...039

Kanskje legger du listen for høyt, hva menn angår?

I valg av partner er du nødt til å lytte til magefølelsen din.

Er det noe som skurrer, må du aldri løpe linen fullt ut.

 

Han jeg i dag har barn og er forlovet med, har alltid vært glad i barn. Og drømmen hans var å stifte familie.

Han skal fra tidlig av ha påpekt hvor mye han hatet utroskap, da han selv ble offer for det flere ganger.

Stygg er han ikke, men er rolig og bittelitt beskjeden av seg:)

Kvinnene som dumpet han, var ville og løse. Men angret bittert, den dagen de fikk se at jeg var sammen ned han ;)

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Skrevet

 

 

 

Jeg har hørt at mennesker som lever et utsvevende liv, oftest har lavere iQ enn de av dem som ønsker å forholde seg til en og samme partner :)Dette kan vi like, vi som godt gifte ;)Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Ikke bare det, men kvinner som har få sexpartnere er ofte penere enn dem som har mange sexpartnere ;)Anonymous poster hash: dc53b...1a4
Ja;)

 

Mulig disse damene må finne seg nye menn i hytt og pine, for å få bekreftelse på at de er attraktive. Dette gjør de for å kompensere for manglende selvtillitt.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9ca3b...7d2

Jeg blir faktisk såret over det dere skriver. Jeg trodde jeg hadde møtt mannen i mitt liv, fikk barn med han. Før det ble jeg dumpet hver gang jeg hadde hatt sex med en ny mann, og jeg hoppet ikke til køys med dem fort. Mannen jeg fikk barn med forlot meg, fordi familielivet var ikke noe for han likevel. Etter 8år alene har jeg fått enda et par hakk i sengestolpen, og fortsatt, jeg har vurdert nøye hvem jeg skal hoppe til køys med. Likevel sitter jeg igjen alene. Det eneste jeg ønsker er å møte en mann, gifte meg og få en større familie. Det er alltid mennene som trekker seg. Jeg blir stadig sjekket opp, så utseendet er det ikke noe i veien med. Men jeg er nå så redd for å gå inn i noe seriøst. Er helt enig i at jeg ikke ville vært utro noen gang. Men å si at dere som har funnet kjærligheten er bedre enn oss andre er bare ondskapsfullt. Bitter, nei, men trist, ja.

 

Anonymous poster hash: e0194...039

 

 

Men kjære deg, snakker da ikke om folk som er uheldige! 

Det er ikke mennesker som har funnet kjærligheten som er bedre enn andre, det er ikke det jeg mente i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: dc53b...1a4

Skrevet

Naive damer her ja. Verden er ikke svart/ hvit. Folk som er mye utro har nok ikke lavere iq enn gjennomsnittet. Mange som er utro har høye stillinger innen arb livet ... Mener du de har fått jobbene tilfeldig? Ei heller er de styggere enn gjennomsnittet. Noen har en løs livstil med mange partnere både optatte og ledige og noen av disse er nok ikke vakrest mens andre er flotte. Typiske elskerinner er absolutt ikke mindre pene. Og nei har aldri vært hverken utro eller en elskerinne.

 

Anonymous poster hash: c0f29...ea0

Skrevet

skulle så gjerne vært flue på veggen når disse naive fjortisene får livet slengt i trynet i 100 km.

 

Anonymous poster hash: 81ba0...b98

Skrevet

Fnis, både stygge og dumme, faktisk? Her var det mye fattigmannstrøst.



Anonymous poster hash: 7f389...0c5
Skrevet

Det er ingenting som unskylder utroskap, og jeg tror ikke noen her prøver å si det. Tror heller folk snakker om hvorvidt det går an å finne en forklaring på hvorfor det skjer/eventuelt forstå det.

 

Av natur, altså det pattedyret vi er, så er vi ikke skapt for å være monogame. I dagens samfunn, og i den norske stat/statskirken/"vanlig norsk" ser vi på det å ha kun en partner i gangen, som det mest riktige.

 

I noen samfunn er det vanlig å være gift med flere, ha elskere, eller rett og slett ha en annen holdning til seksualitet. Kanskje unngår man på dette viset utroskap?

Noen par velger å ha åpne forhold, og andre er såkalte "swingers".

 

Det er mange typer forhold, og det blir derfor dumt å tro eller påstå ting om folk man ikke kjenner.

 

Jeg er selv gift og har vært med samme partner i mange år. Jeg ser aldri for meg å kunne være utro, ikke at partneren min ville være det heller.

 

Det er viktig å ha god kommunikasjon, være åpen hvis man kjenner på lyster eller følelser for andre enn sin partner. Det kan såre litt der og da, men trolig vil det gjøre forholdet bedre etterhvert.

Skrevet

skulle så gjerne vært flue på veggen når disse naive fjortisene får livet slengt i trynet i 100 km. Anonymous poster hash: 81ba0...b98

Får livet slengt i trynet? Jeg har ingen garanti for at min mann ikke kan være utro. Men jeg har en garanti for atom jeg skulle komme til det punktet at jeg ønsker å være utro, er jeg lært opp til å ha respekt for andre. Med andre ord ville jeg sagt at forholdet vårt var over, og da står jeg fritt til å dele seng med noen andre. Derav min påstand om at jeg aldri kommer til å være utro.

 

Anonymous poster hash: aab42...ab2

Skrevet

Vert faktisk.

 

Anonymous poster hash: 4f950...4c0

Skrevet

Jeg har vert utro mot mannen jeg elsker over alt. Pga sex'n manglet noe jeg fekk hos min kompis. Han sa ting jeg trengte å høre. Anonymous poster hash: f7c33...2a6

Det jeg sier i HI er at om jeg hadde komt til det punktet i mitt forhold, hadde jeg avsluttet forholdet før jeg hoppet til sengs med noen andre. Du har ikke respekt for mannen din, og kan iallfall ikke si at du elsker han, for man gjør ikke slikt mot noen man elsker.

 

Anonymous poster hash: aab42...ab2

Skrevet

Naive damer her ja. Verden er ikke svart/ hvit. Folk som er mye utro har nok ikke lavere iq enn gjennomsnittet. Mange som er utro har høye stillinger innen arb livet ... Mener du de har fått jobbene tilfeldig? Ei heller er de styggere enn gjennomsnittet. Noen har en løs livstil med mange partnere både optatte og ledige og noen av disse er nok ikke vakrest mens andre er flotte. Typiske elskerinner er absolutt ikke mindre pene. Og nei har aldri vært hverken utro eller en elskerinne.

 

Anonymous poster hash: c0f29...ea0

 

Det finnes mange faresignaler mtp utroskap og hvem som er utro. Det er en klar trend, men den er ikke den samme for kvinner som for menn.

Statistisk sett svarer menn at elskerinnen IKKE er flottere enn kona.

 

Anonymous poster hash: dc53b...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...