Gå til innhold

Pigmentflekker i ansiktet... Ser ut som jeg har bart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Har vært 2 uker i varmere strøk og har fått pigmentflekker på overleppen og på nesen.. Noen som har råd? Har brukt ciliderm sin solkrem mot dark spots (en liten sak), men det kom frem likevel...

Svarten, det er kjedelig å bli gammel;)

Anonymous poster hash: 015d0...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til pigmentbart ja, ekstremt lekkert!  Jeg brukte Aberela (krem på resept) en periode og den funket fint på meg. Ellers hjalp det veldig å slutte med p-piller...

Anonymous poster hash: 19700...5de
Skrevet

P-piller er en stor synder - de er årsak til de fleste damepigmentbartene :/

Anonymous poster hash: 0c4cb...5c9
Skrevet

Jeg og. Jeg er 27 år :/ Klarer ikke dekke det skikkelig med sminke så det er kjipe greier. Men det falmer vel med tiden;)

Anonymous poster hash: f7fe4...596
Skrevet

Resten av sommeren bør du holde deg unna sol på leppa. Dekkstift ol. bør du bruke. Alltid solkrem fra nå av, hver dag! 

Anonymous poster hash: e83f9...863
Skrevet

Huff, dette hørtes kjent ut! Etter mange år på (dritt)pillen, så fikk jeg for et par sommere siden det jeg karaktiserte som bart på overleppen og i pannen, utrolig skjemmende og sminke gjorde det verre! Oppsøke en dermatolog på volvat og fikk resept på Pigmanorm. Denne gav i begynnelsen mye rødhet og flassing, men den hjalp i det minste og flekkene ble borte etter 1 mnd senere! Etter at jeg sluttet på pillen har jeg heldigvis sluppet unna disse flekkene nå i sommer, men nå er det et kvisehelv....jeg sliter med :( så her blir det aldri mer ppiller, det er no sikkert og visst!!

Anonymous poster hash: 09cbb...c71

Skrevet

solfaktor 50

Anonymous poster hash: 6da0a...56d
Skrevet

Smink deg lysere ;)

Anonymous poster hash: 195c8...cc7

Skrevet

solfaktor 50 Anonymous poster hash: 6da0a...56d

Man vil likevel få disse flekkene, det gjorde jeg selv med faktor 50, men det er selvsagt bedre enn ingenting :)

Skrevet

Smink deg lysere ;)Anonymous poster hash: 195c8...cc7

Da fremhever man bare flekkene, har prøvd! Klarer sikkert å dekke det med en foundation som har lik farge som flekkene, men da ser jo man oversminket ut!

Skrevet

Kan Være en soppinfeksjon. Kjøp fluoral shampo og krem på apoteket. Hjalp meg mye!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...