Gå til innhold

Toms sko og lukt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn meg som sliter med tåfislukt i skoene etter få timers bruk???

Skikkelig irriterende 😑

Anonymous poster hash: 068cb...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepps, jeg har kastet mine - aldri igjen.. stinkbomber!

Anonymous poster hash: c9c2a...ab7

Skrevet

Skikkelig klam såle på dem, klistrer seg jo til foten....

Jeg bruker de bare med "steps" i, da blir det ikke så klamt faktisk.

Anonymous poster hash: 753ef...06c
Gjest MaJo0812
Skrevet

Ungene får tåfislukt i sandalene, hvordan få det bort? Fins det en spray e.l? Fjorårets sandaler måtte kastes, de stinket sånn..

Skrevet

Jeg kjøper fake toms på ebay til en hundrelapp, samt kullsåler. Da kan jeg hive skoene etter endt sesong, uten at det gjør så vondt i lommeboka. Kullsålene motvirker dårlig lukt og koster en tier for paret.

Skrevet

Skoene er jo høgg stygge og vonde å ha på i tillegg...

Anonymous poster hash: 03624...b23

Skrevet

Helt uenig i at de er vonde, beste skoa jeg har (med unntak av jogge -og fjellskolen;))

Anonymous poster hash: 644d0...3b3

Skrevet

Kjøp barfotsåle/sommersåle (Bama fresh) og ha i skoene. Funker som snus :)

Skrevet

Har ikke noe problemer med det.

Skrevet

Skoene er jo høgg stygge og vonde å ha på i tillegg...Anonymous poster hash: 03624...b23

I hvilket univers tror du at dine meninger om skoene er interessant for oss?

Anonymous poster hash: 0623f...4be

Skrevet

jeg fikk også lukt. Bruker ikke lenger.

Anonymous poster hash: 9302e...732
Skrevet

Jeg har de med blonder og de lukter ikke👍

Anonymous poster hash: 0e92b...742

Skrevet

De aller fleste av oss får klamme føtter (og dermed lukt) av å gå barbent i tette sko......

Ikke bare skoene som lukter. føttene lukter heller ikke godt når du tar av deg skone...

Anonymous poster hash: 892f2...274
Skrevet

Derfor har vi shoe deo, og det får du kjøpt på de fleste skobutikker..

Anonymous poster hash: 1d42e...0cf

Skrevet

Jeg kjøper fake toms på ebay til en hundrelapp, samt kullsåler. Da kan jeg hive skoene etter endt sesong, uten at det gjør så vondt i lommeboka. Kullsålene motvirker dårlig lukt og koster en tier for paret.

Er ikke hele poenget med Toms shoes at en god del av pengene du betaler for skoene går til veldedighet? Spesielt å kjøpe de fake på ebay, synes jeg..

Anonymous poster hash: bfc54...692

Skrevet

Er ikke hele poenget med Toms shoes at en god del av pengene du betaler for skoene går til veldedighet? Spesielt å kjøpe de fake på ebay, synes jeg..

Hva man henger seg opp i. :laugh: 

Nå er ikke jeg ute etter navnet på skoen, men stilen, og de jeg kjøper ser ut som Toms, men er kopier på samme måte som skoringen, eurosko ol har samme type sko som er kopier av Toms.

Skrevet

Skoene er jo høgg stygge og vonde å ha på i tillegg...Anonymous poster hash: 03624...b23

Ikke i det universet du lever i heldigvis. Hold deg der du.

Skrevet

Hva man henger seg opp i. :laugh:

Nå er ikke jeg ute etter navnet på skoen, men stilen, og de jeg kjøper ser ut som Toms, men er kopier på samme måte som skoringen, eurosko ol har samme type sko som er kopier av Toms.

Må si meg enig med annie over her. Når du allikevel er ute etter 'stilen', hadde det da virkelig vært bedre å faktisk gjøre den veldedige delen av det hele også, og faktisk kjøpe de ekte skoene.

Anonymous poster hash: fd46e...ef5

Skrevet

Jeg må ha sokker oppi.. men kjøper da sånne som er så lave eller hva jeg skal si at det ikke vises at man har sokker.

Anonymous poster hash: 47881...ffd
Skrevet

Bruker shoe deo, så lukter det ingenting.

Skrevet

Bruker sokker, er det steps det heter? Slike som bare er rundt foten nederst. Også slenger jeg de rett og slett i vaskemaskinen. Funker fint det, og skulle de bli ødelagt, så hadde de blitt det av lukten uansett.

Anonymous poster hash: 04dc8...0bf

Skrevet

Bruker sokker, er det steps det heter? Slike som bare er rundt foten nederst. Også slenger jeg de rett og slett i vaskemaskinen. Funker fint det, og skulle de bli ødelagt, så hadde de blitt det av lukten uansett.

Jeg gikk inn på tråden for å få tips ang vask av Toms :P Så hvilket program bruker du, og funker det? :) 

Skrevet

Jeg bruker 30 grader. Har bare gjort det to ganger, men funker til nå ;-)

Skrevet

hvorfor vet du at de så vonde å ha på om de er så høgg stygge? du bruker vel ikke stygge sko? ;)

Anonymous poster hash: 58607...11e

Skrevet

I hvilket univers tror du at dine meninger om skoene er interessant for oss?Anonymous poster hash: 0623f...4be

hvorfor vet du at de så vonde å ha på om de er så høgg stygge? du bruker vel ikke stygge sko? ;)Anonymous poster hash: 58607...11e

Nei, hvordan kan man vite det. Tja. Prøve et par kanskje? Måtte jo sjekke hva det var med skoene siden det er så mange som har dem. Men like vonde som stygge. Utrolig at du ikke greide skjønne hvordan man vet om noe er vondt å ha på. Fått litt mye sol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...