Rose04 Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Dere med både gutt og jente, hvilket kjønn er mest trassig/vanskeligst å ha med å gjøre hos dere? Gutt eller jente?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Tror det handler mer om personlighet enn kjønn.. gutten har vært mest utfordrende her.. Anonymous poster hash: f775f...cf2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 De er veldig utfordrende på hver sin måte. Jenta mi har en veldig sterk vilje og blir illsint om hun ikke får det som hun vil. Gutten min er mer rastløs og vi havner i konflikter fordi han overser beskjeder som blir gitt. Anonymous poster hash: b1713...696
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Guttens "trass" kom senere og er mer lurete.. Hadde en periode med løsriving i treårsalder og har en periode nå i fem-seksårsalderen. Jenta er illsint og STA. Begynte "trassen" da hun 1,5 år. Kanskje før. Anonymous poster hash: cb127...9ba
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Jenta her i huset. Begge er veldig sta og viljesterke og kan absolutt være en utfordring. Men den verste trassen har altså jentungen hatt. Har ikke vært i nærheten av å se det samme hos guttungen. Jenta er 3 og gutten 5 1/2 år. Anonymous poster hash: 5d1e6...37f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Ja... Anonymous poster hash: af938...605
Gjest Sandra M. Gilbert Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Det avhenger nok mest av personligheten, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Guttens "trass" kom senere og er mer lurete.. Hadde en periode med løsriving i treårsalder og har en periode nå i fem-seksårsalderen. Jenta er illsint og STA. Begynte "trassen" da hun 1,5 år. Kanskje før. Anonymous poster hash: cb127...9ba Samme her. Gutten går det an å snakke med, og å forklare ting. Han skriker og tramper litt før han går på rommet eller setter seg i sofaen og pusler med et eller annet. Det går ca 5-10 min, så er alt greit igjen. Jenta... hun bare klikker helt. Kaster seg ned på gulvet, dunker hodet i det nærmeste hun finner (som regel gulvet), skriker og lager skikkelig show. Kan ta timer før hun er seg selv igjen. Anonymous poster hash: 1ad04...0a8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Jenta! Gutten min hadde en liten periode i 3-4 års alderen da han var litt vrien. Jenta mi derimot, begynte da hun var 1 og er enda ikke ferdig nå, 10 år senere Anonymous poster hash: 57ad5...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå