Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hvor lang tid bør vi beregne i parken? (Gidder ikke se på geiter, hester etc da vi ser det ofte...). Er det veldig langt å hå gjennom? Anonymous poster hash: 87ae1...483
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Da blir det rimelig kjedelig. Se på bjørner i 30 min. Gå til elgen og være med på foring ca 45 min. Synes egentlig det var en utrolig kjedelig "park" Anonymous poster hash: 56f74...271
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Ser man lett bjørnene? Anonymous poster hash: 87ae1...483
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå