Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Usikker på om jeg klarer å legge ut bildet. Noen som vet hva det kan være at barnet mitt har fått på armen sin? Barnet viser ikke tegn til å irriteres over det. Ingen feber, men litt dårlig matlyst. De dukket opp for 2 dager siden. Anonymous poster hash: 710a6...2f2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Usikker på om jeg klarer å legge ut bildet. Noen som vet hva det kan være at barnet mitt har fått på armen sin? Barnet viser ikke tegn til å irriteres over det. Ingen feber, men litt dårlig matlyst. De dukket opp for 2 dager siden. Anonymous poster hash: 710a6...2f2 Er rimelig sikker på at dette er myggestikk. Anonymous poster hash: 4bab5...5b4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Mollusker? (Skrives det sånn?) De molluskene jeg har sett har lignet mer på vorter enn det prikkene på HIs bilde gjør. HI - jeg har faktisk lignende prikker selv nå (har hatt dem noen måneder), var til legen igjen i dag og han så på dem for andre gang, men han visste ikke hva det var. Kanskje vi har noe helt nytt Men på barn så er det vel mer nærliggende å tro at det er en barnesykdom, allergi eller bitt av noe slag, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 8cc3a...868
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Er ikke myggstikk. Har blitt mer røde og litt større i dag enn de var i går. Blitt litt flere også. Mollusker har jeg ikke hørt om før tror jeg. Google litt... Anonymous poster hash: 710a6...2f2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Lest litt om mollusker nå, og vi har akkurat vært en uke på ferie hvor det ble tilbragt en hel del tid i badebasseng, så det kan jo være mollusker. Men virker ikke som det er noe grop i midten av blemmene eller hva jeg skal si. Anonymous poster hash: 710a6...2f2
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Jeg synes de ser ut som vannkopper. Men de klødde ikke, eller blitt flere? Anonymous poster hash: f07e3...fc4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Tror det var en eller to ekstra i dag enn det var i går, men virker ikke som de klør. Hun sier au hvis jeg tar på dem da. Hun er 2 år forresten, så jeg får jo ikke spurt henne på en ordentlig måte om de klør, men jeg har ikke sett henne klø på dem. Jeg syns det kan virke som enten vannkopper eller mollusker etter hva jeg leser. Det ser nok mer ut som vannkopper, men mangler liksom en del av andre symptomer som feks feber.. Takk for svar forresten Anonymous poster hash: 710a6...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå