Gå til innhold

Noen som har erfaringer med vippe extension?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter det på egne vipper?

 

Anonymous poster hash: d38df...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok 3 juli. Mine øyne hovnet veldig opp altså! Og 7 juli var alle borte med det meste av mine egne. Det risikerer jeg aldrinigjen! Her sitter nå jeg på ferie og kan ikke bruke massakrane for vippene er så skjøre og få..

Skrevet

Jeg har hatt det i 3 mnd nå og knall fornøyd.det er helt genialt.vi er flere i venne gjengen som fikk satt på og alle er fornøyde.

Ser fresh ut med engang du står opp om morgen.det koster litt men verdt hver krone.

Men du må gå til noen som kan det.

Og hver eneste av dine vipper blir det festet på en ekstra vipp

Skrevet

Wow,hvordan har du klart å få de til å vare i 3 mnd?

 

Anonymous poster hash: d38df...362

Skrevet

Anbefales! Elsker det :D Fyller på ca hver 3-4 uke.



Anonymous poster hash: 3b3dc...9cc
Skrevet

Har tatt det en gang,tviler på at jeg gjør det igjen.. Det løsnet enkelte plasser,å dro med seg mine egne vipper.. Kunne ikke gjør noe med det dr å da siden jeg hadde dratt på ferie,så rett jævlig ut :P men ser jo at andre er mye heldigere en meg,kjempe fint med falske vipper...

Skrevet

Ville aldri gjort det pga infeksjonsfaren.

 

Anonymous poster hash: f7478...3a8

Skrevet

Har hatt det en gang. Kjempe fint i starten. Helt til de begynte å falle av. Da så det kjempe rart ut. Med hull liksom, og utrolig frustrerende å ikke kunne gni seg i øynene ;) kunne nok fylt på igjen, så hadde det vært fint. Men orket ikke tanken på å ikke kunne gni seg skikkelig i øynene. Så tok det lang tid før mine egne vipper kom skikkelig ut igjen. Var bare korte stubber.

 

Anonymous poster hash: 37074...769

Skrevet

Går hver 3-4 uke og elsker det! Bruker nesten ikke sminke lenger 😀

 

Dere som sier dere fikk vippene ødelagt eller nevner infeksjonsfare har tydligvis ikke gått til proffesjonelle.

 

Jeg går hos Pille Jooseph på Frogner. Nytt sett koster 2000, påfyll 600-1000.

Skrevet

Jeg har hatt det en gang og syntes det var litt ekkelt :(

Det så flott ut, men det var litt som å ha en edderkopp i øyet :P

Skrevet

Går hver 3-4 uke og elsker det! Bruker nesten ikke sminke lenger 😀

 

Dere som sier dere fikk vippene ødelagt eller nevner infeksjonsfare har tydligvis ikke gått til proffesjonelle.

 

Jeg går hos Pille Jooseph på Frogner. Nytt sett koster 2000, påfyll 600-1000.

All den tid limet som brukes inneholder kjente irritanter og fremmedelementer limes fast nær øynene spiller det liten rolle at den som gjør det er profesjonell. Det er stor infeksjonsfare.

 

Anonymous poster hash: f7478...3a8

Skrevet

 

Går hver 3-4 uke og elsker det! Bruker nesten ikke sminke lenger 😀

 

Dere som sier dere fikk vippene ødelagt eller nevner infeksjonsfare har tydligvis ikke gått til proffesjonelle.

 

Jeg går hos Pille Jooseph på Frogner. Nytt sett koster 2000, påfyll 600-1000.

All den tid limet som brukes inneholder kjente irritanter og fremmedelementer limes fast nær øynene spiller det liten rolle at den som gjør det er profesjonell. Det er stor infeksjonsfare.

 

Anonymous poster hash: f7478...3a8

Det samme kan vel sies om mascara og løsvipper man setter på selv..... :rolleyes:

Skrevet

 

 

Går hver 3-4 uke og elsker det! Bruker nesten ikke sminke lenger 😀

 

Dere som sier dere fikk vippene ødelagt eller nevner infeksjonsfare har tydligvis ikke gått til proffesjonelle.

 

Jeg går hos Pille Jooseph på Frogner. Nytt sett koster 2000, påfyll 600-1000.

All den tid limet som brukes inneholder kjente irritanter og fremmedelementer limes fast nær øynene spiller det liten rolle at den som gjør det er profesjonell. Det er stor infeksjonsfare.

 

Anonymous poster hash: f7478...3a8

Det samme kan vel sies om mascara og løsvipper man setter på selv..... :rolleyes:

Eh, nei. Du kan ikke sammenligne mascara med løsvipper og extensions.

 

Google litt om extensions og lær litt mer om farene.

 

Anonymous poster hash: f7478...3a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...