Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Vi snakker bla a Sokker i sandalene. Høye, starte ullsokker. Rumpetaske (hjelper ikke at fotballfrua sier det er ingen) Stopper, strekker hals og ganer om noen for eksempel har besvimte (men får hjelp av andre) Blir litt flau, men får vel ikke endret den eldre generasjon? Anonymous poster hash: 0462c...374
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Hvis du selv er forelder bør du være gammel nok til å ha vokst fra å skjemmes over egne foreldres påkledning, mine barn var sånn i fjorten-femtenårsalder. Anonymous poster hash: 40324...e03
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Sier jo ikke noe da, bortsett fra når de stoppet og glante. Da sa jeg fra om at det der hadde de ikke noe med, og at det ble tusen ganger verre for den som ligger der på bakken når folk stimer til for å se. Jeg prøver å lære ungene mine at om vi ikke kan bidra med noe - da går vi videre. Hi Anonymous poster hash: 0462c...374
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Haha! Det ligger i naturloven å være flau over foreldrene sine Pappa han går med en sånn gammelmanns-hatt. Dere vet, en sånn som nesten er for liten og som kun dekker den skalla flekken på midten. Mamma hun er avdanka hippie. Det var søtt på 70-tallet, men....nja.... Men foreldrene mine er kule og snille, de skal de ha, selv om de ser litt merksnodige ut. Om 20 år er det min tur Anonymous poster hash: 6f86c...3bf
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Er visst mote i paris nå. Å gå med sokker i sandaler for menn. Anonymous poster hash: 1e5d4...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå