Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Hvordan gjør dere det hjemme med det daglige husarbeidet?alt faller på meg,er så lei nå.. Anonymous poster hash: fafeb...501
<3 2G <3 Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Vi snakket sammen og ble enig om hvem som gjør hva. Så maser vi litt på hverandre innimellom
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Han gjør mest av det daglige (middag, oppvask, rydding). Jeg tar husvasken en gang i uken samt klesvask (men han henger opp og legger på plass). Vi har ikke snakket så mye om det, har bare blitt sånn. Han er mer ryddig enn meg, så jeg prøver å leve opp til hans standard... Anonymous poster hash: 97595...36b
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Han tar for det meste inn og ut av oppvaskmaskin, bretter litt klær og legger på plass. Jeg gjør resten:( må mase mye for å få han til å gjøre ting. Han har vært hjemme i pappaperm og har gjort minimalt med husarbeid. Vi har visst litt ulikt syn på hva som er rot og når det er skittent! Anonymous poster hash: dac5d...5a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå