Gå til innhold

Jeg har dilla på ... (?)


Trehest1

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått dilla på noe? Jeg klarer ikke overleve en dag uten loffskiver med grãddost! Får nesten abstinenser om dagen ikke avsluttes med den halvrista loffskiven med ost og agurk! :P 

 

Hva har du dilla på?  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen crawings, men får avsmak på det meste jeg spiser nå! Pepsi-max og solo-pluss har plutselig blitt altfor søtt, og går ikke ned! Godis frister ikke, Mariekjeks likeså, får lyst på div bakverk, men når jeg først har spist det, får jeg totalt avsmak.. Grønne druer er en sikker vinner da :) Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske dårlig matlyst for tiden, men jeg ELSKER oboy! haha, har aldri vært noe keen på det før. Nå må jeg passe på å ha mengder med melk slik at det er nok til oboy - behovet mitt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon smaker utrolig godt om dagen - vet ikke om det er en dille, men håper det! Sist begynte jeg plutselig å like majones etter 20 år, så da er vannmelon et godt alternativ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som har fått dilla på noe? Jeg klarer ikke overleve en dag uten loffskiver med grãddost! Får nesten abstinenser om dagen ikke avsluttes med den halvrista loffskiven med ost og agurk! :P 

 

Hva har du dilla på?  :fnise:

Vær obs...jeg hadde dilla på dette sist. For å si det sånn...jeg la på 6 kg de første 12 ukene. Jeg skylder på loffen og ost;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen andre som har fått dilla på noe? Jeg klarer ikke overleve en dag uten loffskiver med grãddost! Får nesten abstinenser om dagen ikke avsluttes med den halvrista loffskiven med ost og agurk! :P

 

Hva har du dilla på? :fnise:

Vær obs...jeg hadde dilla på dette sist. For å si det sånn...jeg la på 6 kg de første 12 ukene. Jeg skylder på loffen og ost;)

det varte heldigvis ikke lenge! vekta viser mindre nå enn for 9 uker siden faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...