Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Skal kjøpe nytt, høyt, integrert kjøleskap. Hadde sett meg ut Siemens, men så oppdaget jeg tilfeldigvis Hotpoint på Elkjøp sine nettsider. Jeg likte inndelingen i det skapet mye bedre enn Siemens sin så nå ble jeg litt i tvil.. Det er 1000,- kr. billigere, men det er ikke så viktig for min del. Nå var det praktisk jeg skulle handle denne gangen istedet for på sparebluss. Noen med erfaring fra dette merket? Anonymous poster hash: a2d86...0a1
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Har Hotpoint kjøleskap med fryser nederst. Hatt service på den to ganger nå, og nå funker den. Har også Hotpoint vaskemaskin, og der løsna hele gummipakningen mellom døra og trommelen og lå surra inni en bukse da jeg åpna maskinen! Min erfaring med Hotpoint er vel egentlig at det er et greit merke. Sikkert bare vi som har vært litt uheldige.. Vaskemaskinen kjøpte vi i 2011 og kjøleskapet i 2013. Anonymous poster hash: 006dc...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Vi har det og er foreløpig superfornøyd hatt det i tre år... Anonymous poster hash: 82360...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå