Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Nå sier han at han vil gifte seg raskt, vil ikke vente i årevis. Vil gifte seg med meg mens vi fortsatt er skikkelig forelska.. Galskap? Vi er voksne begge to, med barn på hver vår kant.. Anonymous poster hash: 01ca5...149
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Syns det høres litt skummelt ut jeg. Bli kjent med han først du, kan være han er psykopat som skal fange deg med ekteskap. ikke sikkert, men jeg hadde blitt skreptisk. Anonymous poster hash: 8ad39...d27
Gjest Pusikatt Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Jeg og ville gifte meg mens jeg var nyforelsket :-) Nå har vi vært sammen i 2,5 år, og ingenting har skjedd, så nå er giftemåltoget gått for min del. Kan jeg ikke gifte meg i total lykkerus, vil jeg ikke. Jeg har ikke lengre noen interesse av det
millemille Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Galskap ja. Bli godt kjent først. Elsker dere hverandre vil giftemål føles spesielt uansett.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Enig i at dette ikke er smart. Man burde ta det rolig med barn involvert, og dessuten er det gjerne de mennene med stort kontrollbehov som vil 'eie' kona si raskest mulig. Ta tiden til hjelp. Anonymous poster hash: fdf9f...953
Berta_78 Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Uten barn, greit nok. Med barn, virkelig ikke. Ville ikke flyttet sammen en gang etter kort tid med barn involvert.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er enig.. Føler det blir helt feil av flere årsaker. Vil kjenne han ut og inn før jeg gifter meg. Tanken på å gifte meg i forelskelsesrus skremmer meg .. Hi Anonymous poster hash: 01ca5...149
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Jeg er enig.. Føler det blir helt feil av flere årsaker. Vil kjenne han ut og inn før jeg gifter meg. Tanken på å gifte meg i forelskelsesrus skremmer meg .. Hi Anonymous poster hash: 01ca5...149 Bra! Veldig fornuftig av deg! Anonymous poster hash: fdf9f...953
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Galskap. Må da være lurere å gifte seg når den mest heftige forelskelsen har gått over. Er jo da dere virkelig begynner å kjenne hverandre. Både de gode og ikke fult så gode sidene. Her giftet vi oss etter 10 år, og da var jeg 110% sikker på at han var den rette. Ikke at dere må vente så lenge, men hadde uansett ville ventet 2 år. Anonymous poster hash: 49178...b50
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Han er en voksen mann, syns det er rart at han tenker så ufornuftig når han er nesten FOR ordentlig og fornuftig på alle andre omeråder. Han er nok mye sikrere på at det er meg for han, enn omvendt. Jeg må se at ting fungerer først..! Anonymous poster hash: 01ca5...149
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Kanskje han bare 'vet' at dette er riktig! Hvis han er fornuftig ellers Det gjorde i hvertfall min mann, når vi møttes, han fridde når vi hadde vært sammen i 4 måneder, han er veldig intuitiv (noe jeg har merket ved flere anledninger) og bare 'visste' at det var riktig. Jeg var i likhet med deg, ikke helt der og det gikk 2 år til før vi giftet oss. Nå har vi vært sammen i 10 år og møtt mye utfordringer men det har bare styrket forholdet - vi har det supert sammen Anonymous poster hash: f924b...ffa
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Koselig å lese at alt gikk fint for dere Kunne nok forlovet meg tidlig, men ekteskap på vente til jeg er 110% sikker, slik som deg han vet hva han vil ha, og er helt utrolig sikker på at det er meg. Anonymous poster hash: 01ca5...149
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Tror du har rotet deg opp i min eks, han ville også gifte seg fort, etter veldig kort bekjentskap. Heldigvis hadde ikke jeg hastverk, og det kan jeg nå være glad for. Mannen viste seg å være psykopat, barnet vi fikk i forelskelsens rus, har han samvær med tilsyn med. Anonymous poster hash: f7564...369
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå