Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Tenkte å variere fredagstacoen litt, noen som har oppskrift på tacograteng eller tacopai? Anonymous poster hash: 62a39...cf8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Jeg har kjøpt sånne ferdige butterdeigplater til bunnen. Lag hull med gaffel over hele og stek den i formen noen min.Så har jeg tatt stekt kyllingfilet i biter med tacokrydder, mais, bønnestenger og brokkoli og blandet med piskede egg (3-4 stk). Hell det over butterdeigen og ta ost på toppen. Ha den i ovnen i ca 10-15 min. Anonymous poster hash: 51dc7...e49
☆☆☆ Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Eg steiker karbonadedeig, har løk, paprika, tomat, mais, tacokrydder og litt vatn i panna og let det koke inn litt. Heller over i ildfast form og drysser på ost. Steiker ved 225°c til psten er gylden. Serverer med salat, creme fraiche, tacokrydder og varme nachochips.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk Anonymous poster hash: 1c37d...f71
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk Anonymous poster hash: 1c37d...f71 Du er tragiiiiiiiiiisk Anonymous poster hash: a3111...990
☆☆☆ Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk Anonymous poster hash: 1c37d...f71 Fordi det er godt? For å gi deg sjelefred; tacokrydder er lett å lage..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? TragiiiiiiskAnonymous poster hash: 1c37d...f71 Fordi man velger akkurat selv hva man vil bruke vel,daaaaa Anonymous poster hash: 87439...e42
Appelsinpiken Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 Ferdig paibunn, tacokjøttdeig i forma, heller over saus (rømme og salsa blandet sammen), ost på toppen serveres med salat
MammantilNurket Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk Anonymous poster hash: 1c37d...f71 Forsåvidt enig i at taco fra pakke er triste saker, men hvordan kan du vite at HI ikke lager sin fredagstaco fra bunnen?
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk Anonymous poster hash: 1c37d...f71 Hjemmelaget tacokrydder er isi-pisi Anonymous poster hash: c272b...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå