Gå til innhold

TacoGrateng og TacoPai


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å variere fredagstacoen litt, noen som har oppskrift på tacograteng eller tacopai? 



Anonymous poster hash: 62a39...cf8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne ferdige butterdeigplater til bunnen. Lag hull med gaffel over hele og stek den i formen noen min.Så har jeg tatt stekt kyllingfilet i biter med tacokrydder, mais, bønnestenger og brokkoli og blandet med piskede egg (3-4 stk). Hell det over butterdeigen og ta ost på toppen. Ha den i ovnen i ca 10-15 min.



Anonymous poster hash: 51dc7...e49
Skrevet

Eg steiker karbonadedeig, har løk, paprika, tomat, mais, tacokrydder og litt vatn i panna og let det koke inn litt. Heller over i ildfast form og drysser på ost. Steiker ved 225°c til psten er gylden. Serverer med salat, creme fraiche, tacokrydder og varme nachochips.

Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: 1c37d...f71

Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: 1c37d...f71

Du er tragiiiiiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: a3111...990

Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: 1c37d...f71

Fordi det er godt?

 

For å gi deg sjelefred; tacokrydder er lett å lage..

Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? TragiiiiiiskAnonymous poster hash: 1c37d...f71

Fordi man velger akkurat selv hva man vil bruke vel,daaaaa :P

 

Anonymous poster hash: 87439...e42

Skrevet

Ferdig paibunn, tacokjøttdeig i forma, heller over saus (rømme og salsa blandet sammen), ost på toppen :) serveres med salat

Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: 1c37d...f71

Forsåvidt enig i at taco fra pakke er triste saker, men hvordan kan du vite at HI ikke lager sin fredagstaco fra bunnen? :)
Skrevet

Hvorfor MÅ folk ha kjøtt med halvfabrikert tacosmak på fredager? Tragiiiiiisk

 

Anonymous poster hash: 1c37d...f71

Hjemmelaget tacokrydder er isi-pisi :P

 

Anonymous poster hash: c272b...027

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...