Gå til innhold

Hvor mye koster en sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks 2 uker Mallorca nå i juli? 

"Alle" sier at det er så billig.

Anonymous poster hash: 11365...ef1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn å se....varierer jo veldig.

Anonymous poster hash: 0f5da...60c

Skrevet

Det er like vanskelig å svare på som: "Hvor mye koster en bukse?"

Du kan få sydenturer i alle prisklasser, og veldig ofte får du hva du betaler for...

Anonymous poster hash: 91784...f49
Skrevet

Billigtur til mallorca i juli tror jeg du vil være veldig heldig om du finner! hvertfall med brukende standard :P

Skrevet (endret)

Hvis du bestiller veldig tidlig kan du få det billig. Jo senere du bestiller jo dyrere blir det. Du har jo de uspesifiserte turene men det kan være litt skummelt.
Men det er mye billig.
Så kommer det jo an på hvor mange som skal reise...

Har reist på egenhånd til Mallorca 2 ganger. 1 gang i August og en gang i Septemper tror jeg. Begge gangene var vi 2 stk som reiste, og det kom vel på ca 7000 pr pers. 

http://www.finn.no/reise/pakkereiser/

Her ser du oversikt over masse reiser til mallirca med avreisedato i morgen

Endret av Bustetroll
Skrevet

Vi betaler 27 000 for to uker i Tyrkia i september.

3 voksne og 2 barn. To leiligheter.

Anonymous poster hash: ddafc...044

Skrevet

Lurer fordi mange sier det er så billig.

Vi betalte 44000 sist for to voksne og tre barn ink frokost og middag, synes ikke det var så billig jeg da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi var i egypt og betalte 11.800 for 4 stk med all inklusive, visum, 2 rom med dør imellom, fly og transport

Skrevet

Vi var i egypt og betalte 11.800 for 4 stk med all inklusive, visum, 2 rom med dør imellom, fly og transport

Hvilket selskap dro dere med da? Og hvem fløy dere med? Det var jo kjempebillig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvilket selskap dro dere med da? Og hvem fløy dere med? Det var jo kjempebillig.

Amisol. Fant de på restplass. Veldig fornøyd, brukt de flere ganger. Var forøvrig i Tyrkia og, da kom det på ca 9000 for to voksne og et barn, samme pakka inkludert

Skrevet

Vi var 2 uker i Tyrkia på 5 stjerners barnevennlig all inclusive hotell, 2 voksne og 1 barn. Reiste i juli, 14000 kr.

Så var vi en uke på Sunwing resort på Mallorca, i fjor mai. Kostet 3000 kr for 1 voksen og 2 barn.

Anonymous poster hash: e6eaa...b1d
Skrevet

Var ei uke på Mallorca nå nettopp. Betalte 12000 for to voksne og tre små barn (1 baby), all inclusive. Kunne fått en tur til Kreta for 9000 samme uke og med samme standard, men nå var det Mallorca vi ville til. 

Anonymous poster hash: bd82a...a9e
Skrevet

Tror jeg må være enda tidligere ute neste gang.

Ett av mine hindringer er jo at jeg kun flyr med ett selskap, avhengig av at jeg får det.

Takker for svar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...