Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Jeg så akkurat denne: " Er D ramadan el? Alibabamusikk til langt på natt lzm. Makan til fjas. Spis om dagen og sov om natta. Særlig når du bor i blokk. " Er det mulig? Anonymous poster hash: 65b11...857
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 Rasistisk. Slike "venner" sletter jeg. Omgir meg ikke med slike folk. Anonymous poster hash: 0913a...b41
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Hørte ut som en litt trøtt og sur venn av deg har fått litt for mye Alibabamusikk til langt på natt. Anonymous poster hash: eb73c...383
catchbaby Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Folk skriver så mye teit på Facebook..hvis jeg skulle hengt meg oppi alle dumme utsagn der måtte jeg seriøst ha vurdert om jeg skulle være en del av Facebook eller ei. Og det har ikke noe med at jeg har dårlig omgangskrets eller dumme venner og gjøre, men det er støtt noen som ikke tenker før de skriver. Er ikke sikkert du hadde reagert så ille hvis personen sa det face to face i en oppgitt-humoristisk tone.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Er det rasistisk å si det da? Muslimer er ikke en rase så vidt jeg vet. Uansett forståelig. Man spiller ikke høy musikk på natten om man bor nær andre mennesker. Du bør skrive til vedkommende og si at neste gang ringer hn politiet. Anonymous poster hash: 2ad99...93c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #6 Skrevet 15. juli 2014 Er det rasistisk å si det da? Muslimer er ikke en rase så vidt jeg vet. Uansett forståelig. Man spiller ikke høy musikk på natten om man bor nær andre mennesker. Du bør skrive til vedkommende og si at neste gang ringer hn politiet. Anonymous poster hash: 2ad99...93c Rasisme gjelder også religion. Anonymous poster hash: 0913a...b41
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #7 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. juli 2014 #8 Skrevet 15. juli 2014 En så høres trett ut, antagelig er det ikke første gang dette skjer.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #9 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Oi. Du var smart Anonymous poster hash: 43ace...8e5
Gjest MammaTilFelix Skrevet 15. juli 2014 #10 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Du har skjønt det! Stemmer på deg som Norges nye president 😘
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #11 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Oi. Du var smartAnonymous poster hash: 43ace...8e5 Ja, faktisk. Norge, norske lover. Ikke bråk midt på natta. Skjønner fcebookstatusen godt, da jeg lå innlagt på sykehuset alvorlig syk i fjor, lå jeg ved siden av en syk dame som hørte på såkalt "alibabamusikk" på høyttaleren på telefonen HELE dagen og kvelden. Jeg kom gråtende ut på gangen og spurte om noen kunne hjelpe meg med å få henne til å slutte. Manskal ta hensyn. Hør gjerne musikk, men med hodetelefoner. Anonymous poster hash: 83822...bd7
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #12 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Du har skjønt det! Stemmer på deg som Norges nye president Du har også skjønt det. Si meg... hva heter den presidenten Norge har nå? Anonymous poster hash: f641b...2bb
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #13 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Du har skjønt det! Stemmer på deg som Norges nye president Du har også skjønt det. Si meg... hva heter den presidenten Norge har nå? Anonymous poster hash: f641b...2bb Kniiiiis. Han heter Trond Giske ;-P Anonymous poster hash: 0913a...b41
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #14 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Oi. Du var smartAnonymous poster hash: 43ace...8e5 Ja, faktisk. Norge, norske lover. Ikke bråk midt på natta. Skjønner fcebookstatusen godt, da jeg lå innlagt på sykehuset alvorlig syk i fjor, lå jeg ved siden av en syk dame som hørte på såkalt "alibabamusikk" på høyttaleren på telefonen HELE dagen og kvelden. Jeg kom gråtende ut på gangen og spurte om noen kunne hjelpe meg med å få henne til å slutte. Manskal ta hensyn. Hør gjerne musikk, men med hodetelefoner. Anonymous poster hash: 83822...bd7 Du er virkelig smart du! Det er jo bare utlendinger som kan forstyrre andre med høy musikk. Anonymous poster hash: 43ace...8e5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #15 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest. Anonymous poster hash: 31b1c...cba
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #16 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest.Anonymous poster hash: 31b1c...cba Men herregud da! Hvis du skal vise deg som et bedre menneske må du hvert fall prøve å ikke synke på samme nivå som rasist-anonym over her. Du er jo like dømmende om ikke mer. Hilsen feit mor som snuser, bor på gård på landet, får lønna fra nav om dagen (permisjon) men er langt ifra rasist. Anonymous poster hash: 43ace...8e5
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #17 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest. Anonymous poster hash: 31b1c...cba Signerer. Det er utrolig hvor dumme (ja, faktisk dumme) folk er. Har for lenge siden gitt opp å diskutere med slike sneversynte bondske idioter. De mangler ALT et gjennomsnittlig menneske burde ha som et minimum av egenskaper. Takk og lov avslører slike folk seg rimelig raskt og i de fleste sosiale lag i samfunnet er slike holdninger ikke akseptable så de ekskluderer seg selv rimelig godt. Anonymous poster hash: 0913a...b41
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #18 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest. Anonymous poster hash: 31b1c...cba Hehe, snakker om å bytte ut en fordom (rasisme) med en annen Rasisme finner man overalt, blant alle mennesketyper. Anonymous poster hash: a3e73...2f3
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. juli 2014 #19 Skrevet 15. juli 2014 Respekt skal gå begge veier . Å ta hensyn er noe alle kan klare om en er nordmenn eller innvandret til Norge. Men er forøvrig enig at når en oppholder seg i et land, skal en respektere de lover som er.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #20 Skrevet 15. juli 2014 I dette tilfellet er det i verste fall brudd på politivedtektene i distriktet (forstyrrelse av ro og orden). Dette har imidlertid ingenting å gjøre med at man er utlending - det er like mange nordmenn som bråker på natta (ungdommer på fest, voksne som har drukket for mye..) Og det er like ulovlig å klippe plenen på en søndag. Anonymous poster hash: 31b1c...cba
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #21 Skrevet 15. juli 2014 Hva folk får seg til å klage på Anonymous poster hash: 1b776...48f
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #22 Skrevet 15. juli 2014 Det er jo ikke en dum status det. Enten så får de følge hvordan vi lever i Norge, hvis ikke får de pelle seg ut. Hvorfor skal vi legge til rette for de? Nei vet du hva! De har selv valgt å bo i Norge, da får de leve slik vi gjør her i landet. Punktum! Anonymous poster hash: b892c...4cd Oi. Du var smartAnonymous poster hash: 43ace...8e5 Ja, faktisk. Norge, norske lover. Ikke bråk midt på natta. Skjønner fcebookstatusen godt, da jeg lå innlagt på sykehuset alvorlig syk i fjor, lå jeg ved siden av en syk dame som hørte på såkalt "alibabamusikk" på høyttaleren på telefonen HELE dagen og kvelden. Jeg kom gråtende ut på gangen og spurte om noen kunne hjelpe meg med å få henne til å slutte. Manskal ta hensyn. Hør gjerne musikk, men med hodetelefoner. Anonymous poster hash: 83822...bd7 Du er virkelig smart du! Det er jo bare utlendinger som kan forstyrre andre med høy musikk.Anonymous poster hash: 43ace...8e5 Det hadde vært ett fett om det var alibabamusikk eller heavy metal. Anonymous poster hash: 83822...bd7
CaptainHindsight Skrevet 15. juli 2014 #23 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest. Anonymous poster hash: 31b1c...cba Gratulerer! Her fremstår du som mye bedre enn de andre i tråden! Eller ikke... Alltid like stas med mennesker som tror at det er bra å bekjempe fordommer med fordommer.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #24 Skrevet 15. juli 2014 Er det rasistisk å si det da? Muslimer er ikke en rase så vidt jeg vet. Uansett forståelig. Man spiller ikke høy musikk på natten om man bor nær andre mennesker. Du bør skrive til vedkommende og si at neste gang ringer hn politiet. Anonymous poster hash: 2ad99...93c Rasisme gjelder også religion. Anonymous poster hash: 0913a...b41 Med hva er rasistisk med det han skrev? Alibaba? Anonymous poster hash: 2ad99...93c
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #25 Skrevet 15. juli 2014 Jeg liker faktisk ikke sånne trangsynte bondeknøler som deg jeg. Vil mye heller ha (mange av) våre nye landsmenn her er dumme, bondske Ola dunk som lever på trygd et sted i Oppland. Skulle ønske vi slapp å fø på dere. Og når du sier de må "leve som vi gjør her" - vel, levesettet blandt etniske nordmenn er langt fra homogent. Feks stor forskjell på kjederøykende, bingospillende, trygdede og rasistiske og sikkert feite kjerringer som deg, og hardtarbeidende, veltrente damer på Oslo vest.Anonymous poster hash: 31b1c...cba Gratulerer! Her fremstår du som mye bedre enn de andre i tråden! Eller ikke... Alltid like stas med mennesker som tror at det er bra å bekjempe fordommer med fordommer. Har jeg ytret noe ønske om ikke å være fordømmende? Jeg sier det bare som det er: Mitt drømme-Norge består av langt flere hardtarbeidende innvandrere (se feks hvor mye de som driver frukt- og grøntbutikker jobber!) og langt færre subsidierte bønder. Heller alibaba-musikk enn Ole Ivars. Anonymous poster hash: 31b1c...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå