labine Skrevet 15. juli 2014 #1 Skrevet 15. juli 2014 Vi skal på ferie til Danmark og skal da ha med bil. Når vi kjører langt pleier vi bestandig ha med oss kjølebag, og har med oss engangsservice, våtservietter og nystrøket duk (mulig det blir en akrylduk eller hva det heter i år, sånn som er en slags blanding av vanlig duk og voksduk). Men jeg har begynt å bli misfornøyd med kjølebagen vi har - syns den tar for stor plass i forhold til hva jeg får plass til oppi. Er det noen som har tips til en kjølebag med god plass og som holder lenge på kulda? Og eventuelt også kan kobles til på sigarettuttaket i bilen?
kråkemamma Skrevet 15. juli 2014 #2 Skrevet 15. juli 2014 En fra jysk var best i test. Google test av kjølebagger fra i år:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2014 #3 Skrevet 15. juli 2014 Kan ikke svare deg på spørsmålet, men jeg lurer fælt på den nystrøkne duken. Hvorfor? Anonymous poster hash: 3e99d...96a
skinnfilla Skrevet 15. juli 2014 #4 Skrevet 15. juli 2014 Å vær snill å Google coolest! Såmreklamefilm for den i sta Jeg vil ha sånn !!
skinnfilla Skrevet 15. juli 2014 #5 Skrevet 15. juli 2014 Å vær snill å Google coolest! Såmreklamefilm for den i sta Jeg vil ha sånn !! Haha ivrig, altså ;D Så en reklamefilm *
labine Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2014 Kan ikke svare deg på spørsmålet, men jeg lurer fælt på den nystrøkne duken. Hvorfor? Anonymous poster hash: 3e99d...96a Man må jo gjøre bordet hyggelig Er vel egentlig noe jeg har med meg fra jeg var liten og var på ferieturer med besteforeldrene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå